فعالیت جایگاه های سوخت در کردستان از سر گرفته شد

به گزارش مجله چایی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: پس از اختلال در بخشی از سیستم سامانه هوشمند در جایگاه های سوخت، مجدداً فعالیت پمپ بنزین های سطح استان از سر گرفته شد.

فعالیت جایگاه های سوخت در کردستان از سر گرفته شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از سنندج،عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اختلال در بخشی از سیستم سامانه هوشمند در جایگاه های سوخت در استان گفت: به دلیل اختلال در سامانه کارت های سوخت سراسر کشور، عرضه بنزین و نفت گاز در جایگاه های سوخت استان هم از ظهر امروز با مشکل روبه رو شد.

گیتی منش افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی، از همان لحظه اول به منظور رفاه و ادامه خدمت رسانی به مردم، بلافاصله تیم های تخصصی به جایگاه ها سطح استان اعزام شدند تا تلمبه ها را از مدار خارج و مردم بتوانند با نرخ آزاد 3 هزار تومانی سوخت گیری کنند.

او با اشاره به فعالیت 85 جایگاه مربوط به نفت و گاز در استان، گفت: تا به امروز این اقدام در 50 درصد جایگاه ها اجرا شده و سوخت رسانی به ویژه در سنندج؛ مرکز کردستان بدون هیچ مسئله ای در حال انجام است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان شرح داد: در تلاش هستیم تا مشکل 50 درصد جایگاه های دیگر سطح استان را تا ساعت 24 امشب حل و مردم بتوانند تا حل مشکل سیستم، فعلا با نرخ آزاد سوخت گیری کنند.

گیتی منش با بیان اینکه سوخت رسانی بدون وقفه در 45 جایگاه سطح استان انجام می گردد، تأکید کرد: رانندگان خودرو ها اصلاً نگران نباشند و به شایعات توجه نکنند چراکه این مشکل کشوری برطرف و اوضاع به حالت عادی خود برمی گردد.

براساس مشاهدات میدانی دربعضی از جایگاه های استان، بنزین سهمیه هزار و پانصد تومانی عرضه می گردد.

جایگاه بهاران سنندج و جایگاه میلاد در شهرقروه از جمه این جایگاه ها هستند.

به دلیل اختلال در سامانه کارت های سوخت سراسر کشور، عرضه بنزین ونفت گاز در جایگاه های سوخت استان هم از ساعت 10 صبح با مشکل روبرو شده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1314

به "فعالیت جایگاه های سوخت در کردستان از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت جایگاه های سوخت در کردستان از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید