قسمت هفتم فصل آخر بهتره با ساول تماس بگیری به 20 اپیزود برتر تاریخ سریال ها پیوست

به گزارش مجله چایی، فصل آخر بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) که تازه به انتها رسیده است، پیروز شد برای قسمت هفتم خود امتیاز 9.9 از 10 در IMDb از مخاطبان دریافت کند و به جمع اپیزودهای تقریبا بی نقص سریال های تمام دوران تا به امروز بپیوندد.

قسمت هفتم فصل آخر بهتره با ساول تماس بگیری به 20 اپیزود برتر تاریخ سریال ها پیوست

این سریال که اسپین آفی از سریال محبوب و پیروز بریکینگ بد (Breaking Bad) است و پیش از این هم در فهرست سریال های برتر IMDb قرار داشت، با فصل آخر و طوفانی خود خاتمه تلخ و شیرینی را برای طرفدارانش رقم زد.

داستان این سریال پیش درآمدی از سریال بریکینگ بد است که به زندگی یکی از شخصیت های آن یعنی وکیل دغل بازی به نام جیمی مک گیل (ساول گودمن) با بازی تحسین برانگیز باب اودنکرک می پردازد و فراز و نشیب زندگی شخصی، حرفه ای و چگونگی آشنایی و درگیری او با والتر وایت و وارد شدن به سریال بریکینگ بد را نشان می دهد.

فصل آخر که در امسال (2022) و در دو بخش و به طور کل 13 قسمت پخش شد، تحسین منتقدان و مخاطبان را به همراه داشت و با امتیاز بالای 8.8 برای هر اپیزود، 98 از 100 در راتن تومیتوز، 8.9 از 10 در IMDb و 94 از 100 در متاکریتیک، از هر نظر یک فصل باشکوه به شمار میرود.

قسمت هفتم این فصل با نام نقشه و اجرا (Plan and Execution) که بالاترین امتیاز کل اپیزودهای سریال یعنی 9.9 از 10 را با 40000 رای در IMDb بدست آورد، اکنون در فهرست اپیزودهای تقریبا بی نقص سریال های جهان در کنار بریکینگ بد، بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، حمله به تایتان (Attack on Titan)، جنگ ستارگان (Star Wars: The Clone Wars) و سریال های مطرح دیگری قرار گرفته است.

در این بخش از مطلب خطر لو رفتن داستان قسمت هفتم فصل آخر سریال وجود دارد.

در قسمت هفتم از فصل آخر بهتره با ساول تماس بگیری می بینیم که هاوارد هملین به دست لالو سالامانکا کشته می گردد که یکی از تکان دهنده ترین مرگ ها در میان چند مرگ دیگر این سریال به شمار می رود. اما نقشه و اجرا برای مجذوب کننده نگه داشتن خود به طور کامل به این لحظه متکی نیست، بعلاوه بعضی از پیچیده ترین طرح ها و اشارات پنهان کل سریال را تا این قسمت نشان می دهد.

با این وجود قسمت هفتم نقطه عطفی برای کل سریال به شمار می آید چرا که مرگ هاوارد به نوعی برای کیم و ساول یک راه بی بازگشت است.

منبع: IMDb

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1577

به "قسمت هفتم فصل آخر بهتره با ساول تماس بگیری به 20 اپیزود برتر تاریخ سریال ها پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت هفتم فصل آخر بهتره با ساول تماس بگیری به 20 اپیزود برتر تاریخ سریال ها پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید