ماجرای شرکتی دانش بنیان که با حمایت صندوق نوآوری روزانه 5 هزار ماسک فراوری می نماید

به گزارش مجله چایی، یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی پیروز به فراوری روزانه پنج هزار ماسک شد.

ماجرای شرکتی دانش بنیان که با حمایت صندوق نوآوری روزانه 5 هزار ماسک فراوری می نماید

روح الله رستمی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان الیاف توانمند صنعتی اصفهان در تبادل نظر با خبرنگار فناوری خبرنگاران درباره فعالیت این شرکت در جبهه مقابله با ویروس کرونا، گفت: شرکت ما پیش از ورود کرونا به ایران، واحد فراوریکننده سازه های الیافی بود که به طور خاص روی سازه های الیافی با عملکرد فیلتراسیون کار می کردیم، اما پس از شیوع کرونا آمدیم فیلتری که بتواند عملکرد ماسک را داشته باشد طراحی کردیم و شروع به فراوری آن کردیم.

وی اضافه کرد: فراوریات شرکت ما شامل دو نوع ماسک است؛ یکی ماسک های پاپی که شرکت ما فراوری و روانه بازار می نماید و دیگری ماسک هایی که سازمان غذا و دارو به ما تحویل می دهد و ما عملیات کش زنی را روی آن انجام می دهیم.

رستمی درباره فراوری روزانه ماسک در این شرکت نیز گفت: با وجود اینکه ما به تازگی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر شده ایم، اما به طور میانگین روزانه پنج هزار ماسک فراوری و روانه بازار می کنیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان الیاف توانمند صنعتی اصفهان درباره چشم انداز این شرکت برای فراوری محصولات دانش بنیان، گفت: ما هیچگاه به دنبال افزایش کمیت نبودیم و سعی نموده ایم کیفیت را ارتقاء دهیم، از این جهت با یک شرکت دانش بنیان همکاری تازه ای را شروع نموده ایم تا ماسک های تخصصی تر نظیر ماسک های کربن فعال ها و ماسک های مورد استفاده حجاج را فراوری کنیم که اگر بحران کرونا هم در ایران به خاتمه رسید این نوع ماسک ها بازار خاص خود را داشته باشد.

وی توضیح داد: همچنین برای آینده به دنبال فراوری البسه بیمارستانی مثل گان، کلاه و کفش های موقت هستیم که برای این منظور نیز قصد داریم یکسری تجهیزات را وارد کنیم که در این زمینه نیازمند حمایت های اقتصادی نهاد ها از جمله صندوق نوآوری و شکوفایی هستیم.

رستمی درباره تسهیلات دریافتی این شرکت از صندوق نوآوری و شکوفایی نیز گفت: ما برای فراوری ماسک های پاپی مبلغ 200 میلیون تومان از صندوق تسهیلات گرفتیم که به منظور راه اندازی خط فراوری از آن استفاده کردیم. انصافا این تسهیلات یاری خوبی به ما کرد و صندوق همکاری خوبی با ما داشت به خصوص اینکه این تسهیلات در آخرین روز های خاتمه سال 98 و به سرعت پرداخت شد تا بتوانیم گامی در راستای مقابله با ویروس کرونا برداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 387

به "ماجرای شرکتی دانش بنیان که با حمایت صندوق نوآوری روزانه 5 هزار ماسک فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای شرکتی دانش بنیان که با حمایت صندوق نوآوری روزانه 5 هزار ماسک فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید