مدارس کانکسی روستاهای منطقه آزاد ماکو جمع آوری می گردد

به گزارش مجله چایی، تهران (پانا) - تفاهم نامه جمع آوری مدارس کانکسی از روستاهای منطقه آزاد ماکو، بین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو منعقد شد.

مدارس کانکسی روستاهای منطقه آزاد ماکو جمع آوری می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در حاشیه افتتاح مدرسه معلم فقید حسن انزلی در ارومیه تفاهم نامه جمع آوری مدارس کانکسی روستاهای منطقه آزاد ماکو با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، به امضای مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس ،کشور و محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو رسید.

طبق این تفاهم نامه مقرر شد سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و مشارکت در امر محرومیت زدایی به ویژه در حوزه استانداردسازی فضاهای آموزشی در طرح حذف و جایگزینی مدارس کانکسی روستاهای منطقه آزاد ماکو مشارکت پنجاه درصدی داشته باشد.

با اجرای این تفاهم نامه 25 مدرسه کانکسی واقع شده در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو که مشتمل بر شهرستان های ماکو، پلدشت و شوط می باشد در ظرف مدت یک سال جمع آوری و با مدارس استاندارد متعارف جایگزین می شوند.

لازم به ذکر است، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور علاوه بر مشارکت پنجاه درصدی در تامین اعتبارات پروژه ها مسئولیت نظارت فنی بر اجرای عملیات ساخت را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1029

به "مدارس کانکسی روستاهای منطقه آزاد ماکو جمع آوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس کانکسی روستاهای منطقه آزاد ماکو جمع آوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید