مدیریت در متروی تبریز بهره وری بالایی را رقم زده است

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اقدامات سازمان قطار شهری را در طول یک سال گذشته، قابل توجه مطرح نمود و گفت: مدیریت در مجموعه قطار شهری بهره وری بالایی را رقم زده است.

مدیریت در متروی تبریز بهره وری بالایی را رقم زده است

محمد حسین فرهنگی در جلسه شورای معاونین سازمان قطار شهری تبریز و حومه اظهار کرد:در آبان ماه 97 بازدیدی از عملیات مترو داشتیم و امروز هم گزارش اجاقتصادی از اقدامات اجرا شده ارائه شد و مستندات نشان از بهره وری بالا در فرایند اجرا دارد.

وی ادامه داد: موفقیت های ارائه شده زمان بر، بودجه بر و نیازمند مدیریت جدی بوده و این فرایند پیشرفت قابل توجهی را در عملیات اجرایی در پی داشته است.

فرهنگی با اشاره به تامین اقتصادی پروژه های هزینه بر در شرایط سخت اقتصادی گفت: تامین اقتصادی بخش مهمی از پروژه قطار شهری است و در این بین، مهندس مولوی در بسیاری از مواقع آبروی خود را گرو گذاشته و پیمانکاران نیز اعتماد کرده و مجموعه به تعهدات خود به نحو احسن عمل کرد.

وی استفاده از توانمندی متخصصان امر را نیز مورد تاکید قرار داد و اضافه نمود: وجود بدنه کارشناسی بالا در مجموعه قطار شهری نتایج مطلوبی را رقم زده است و امروز در دیگر پروژه ها همچون مترو تبریز-سهند انتظار می رود از توان بالای مهندسان و کارشناسان قطار شهری استفاده شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: مدیریت صحیح می تواند از هیچ همه چیز بسازد، اما مدیریت غلط نابود کننده است. حسن تدبیر می تواند کشور را از گردنه های سخت عبور دهد، همچنان که در مسائل نظامی در منطقه حرف اول را می زند و توانسته ایم به تکنولوژی های بالایی دستیابی در دیگر مسائل نیز این توان در کشور ما وجود دارد که در منطقه پیشتاز باشیم.

فرهنگی با اشاره به تغییر راستا خط سه گفت: تغییر راستا خط 3 هزینه ها را کاهش داده و باعث تسهیل تبادل بین خطوط شده است و در عین تعداد بیشتر ار همشهریان می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

وی ورود قطار به ایستگاه پایانی خط یک را قدم مهمی برای تحقق وعده های داده شده دانست و اضافه نمود: خوشبختانه شاهد تحقق برنامه های پیش بینی شده در خط یک هستیم و امیدوریم خط دو نیز با همین قدرت ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه اعضای شورای معاونین گزارش اجاقتصادی از آخرین شرایط خطوط قطار شهری تبریز ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 72

به "مدیریت در متروی تبریز بهره وری بالایی را رقم زده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت در متروی تبریز بهره وری بالایی را رقم زده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید