مسائل فنی متعدد Star Wars Jedi: Survivor سازندگان را مجبور به عذرخواهی کرد

به گزارش مجله چایی، بازی جنگ ستارگان جدای: دوام آورنده (Star Wars Jedi: Survivor) چندی پیش عرضه شد. این بازی توانست موفقیت خوبی کسب کند و توجه منتقدان را نیز به خود جلب کند. این بازی دنباله عنوان قبلی یعنی فالن اوردر (Fallen Order) بوده و شما را در جای یک جدای حرفه ای قرار می دهد.

مسائل فنی متعدد Star Wars Jedi: Survivor سازندگان را مجبور به عذرخواهی کرد

بازی دوام آورنده نسبت به قبل گسترده تر شده و داستان خوبی دارد. از طرفی کرکترهای دوست داشتنی دنیای جنگ ستارگان نیز در آن وجود داشته که باعث شده این بازی برای طرفداران جنگ ستارگان بسیار جالب باشد. مکانیسم مبارزات نیز در بازی دوام آورنده بهبود بسیار خوبی داشته و این بازی را به یک عنوان کامل تبدیل کرده است.

حال طبق چیزی که اعلام شده، بازی دوام آورنده مسائل بسیار زیادی در زمان عرضه روی کامپیوتر دارد. این مسائل همگی عملکردی بوده و مانع از این می شود که این بازی از نهایت پتانسیل خود در این پلتفرم استفاده کند. این موضوع به حدی گسترده بود که الکترونیک آرتز مجبور شد یک بیانیه در مورد آن منتشر کند.

این مسائل بیشتر برای سخت افزارهای قدرتمند و نو پیش آمده که شرایط را بدتر کرده است. به دلیل اینکه سخت افزار قدیمی را می توان گفت که به روز نیستند اما این طور که به نظر می رسد سیستم های بالارده و نو نیز توانایی اجرای بهینه این بازی را ندارند. سازندگان نیز در بیانیه گفته اند که این مسائل بیشتر برای افرادی است که از سخت افزارهای بالارده برای اجرای بازی دوام آورنده استفاده می کنند.

شرکت سازنده در ادامه نوشت که برای بهبود عملکرد روی کامپیوتر یک راه کامل وجود ندارد. با این حال این شرکت در حال کار روی بازی است تا عملکرد آن را بهتر بکند. عرضه اولیه بازی تأثیر بسیار زیادی روی فروش آن داشته و شرکت سازنده باید این مشکل را برطرف کند. مخصوصاً اینکه بازی دوام آورنده در زمان عرضه یک به روزرسانی اولیه داشت که این مسائل را باید بهتر می کرد.

بازی فالن اوردر نیز در زمان عرضه این مسائل را داشت. این مسائل به حدی بودند که باعث شدند در ابتدا نمره فالن اوردر بسیار کم شده و تأثیر زیادی روی فروش آن داشته باشد. انتظار می رفت که ریسپاون از این موضوع درس گرفته باشد ولی اینگونه نیست. بحث عملکردی بازی در تجربه آن تأثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل شرکت سازنده باید این مسائل را تاجایی که می تواند برطرف کند. مگرنه با وجود نمرات خوب فروش این بازی خوب نخواهد بود.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1688

به "مسائل فنی متعدد Star Wars Jedi: Survivor سازندگان را مجبور به عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل فنی متعدد Star Wars Jedi: Survivor سازندگان را مجبور به عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید