مصاف با مس تجربه بزرگی بود

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از مصاف با مس رفسنجان گفت: امروز یکی از سنگین ترین بازی های خود از زمان بر عهده دریافت سرمربیگری سپاهان را تجربه کردم. فکر می کنم مس ما را خیلی خوب بررسی نموده بود و بازیکنان این تیم نکات تاکتیکی را خیلی خوب در زمین پیاده می کردند. پس از تعویض ها کمی سردرگم بودیم و مس در 20 دقیقه پایانی بازی بهتر بازی کرد و به گل هم رسید.

مصاف با مس تجربه بزرگی بود

وی اضافه کرد: در وقت های اضافه مس شرایط بسیار خوبی داشت و بازیکنان این تیم کوشش می کردند بیشتر از ما بدوند و در جنگ های یک در مقابل یک شرکت نمایند و بازی خیلی خوبی انجام دادند. این بازی تجربه بزرگی برای ما بود و اینکه فوتبال تا لحظه آخر بازی ادامه دارد و حتی اگر یک قدم عقب نشینی کنیم ممکن است اتفاقی که امروز افتاد برای ما رخ دهد و حتی ممکن بود بازی را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: حتی پس از گل دوم ما مس 10 نفره در عرض 2 دقیقه 2 موقعیت بسیار خوب به دست آورد و این برای تیم ما زیاد ایده آل نیست. بازی از طرف دیگر بازی خوبی بود از این جهت که بازیکنان فکر ننمایند اگر روزی در اراک 6 گل به آلومینیوم زده اند می توانیم در اصفهان به هر تیمی راحت گل بزنیم چون این طور نبود. بازی با مس تجربه فوق العاده ای برای من و قطعاً برای بازیکنان بود و باید بدانیم هر تیمی قابل احترام است و ممکن است تا لحظه آخر ساختار خود را خیلی خوب حفظ کند که ممکن است برای همه تیم ها و برای ما خطرناک باشد.

نویدکیا درباره عملکرد مهدی کیانی که پس از جدایی از سپاهان به مس رفسنجان پیوست، گفت: مهدی بازیکن تیم حریف است و نباید زیاد درباره او صحبت کنم. مهدی یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در 2 سال گذشته بود. درباره جدایی او صحبت کردم. کمی اختلاف سلیقه وجود داشت و ایشان از تیم جدا شد. برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همان طور که به سپاهان یاری کرد بتواند به مس هم یاری کند؛ همان طور که امروز این کار را انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان توضیح داد: امروز همراهی طرفداران بسیار بیشتر از قبل بود و نزدیک به یک ساعت و 5 دقیقه در مسیری که 25 دقیقه ای طی می کنیم بودیم و به دلیل توقف های زیاد اتوبوس دو بازیکن تیم دچار حالت تهوع شدند. فکر می کنم این همراهی دارد کمی زیاد از حد می گردد. نمی توانم به طرفداران بگویم نیایند ولی تیم نباید با استرس به استادیوم برسد که بازیکنان بخواهند با عجله لباس عوض نمایند و با عجله برای گرم کردن به زمین بروند. استرس بیش از حدی را تحمل می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1009

به "مصاف با مس تجربه بزرگی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف با مس تجربه بزرگی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید