معرفی و نقد کتاب مگیل در خانه فرهنگ حر

به گزارش مجله چایی، دومین برنامه پچ پچ با کتاب در کتابخانه شهید قدیریان خانه فرهنگ حر، به معرفی و نقد کتاب طنز مگیل ویژه نوجوانان با حضور نویسنده این اثر می پردازد.

معرفی و نقد کتاب مگیل در خانه فرهنگ حر

خبرنگاران/ فاطمه عسگری ­نیا: به گزارش خبرنگاران محله، مگیل، عنوان کتاب طنزی است که قصه ­اش به دوران دفاع مقدس بر می­ شود. این کتاب با حضور محسن مطلق، نویسنده اثر و پروین پناهی کارشناس و مجری برنامه و با حضور مخاطبان نوجوان، در روز چهارشنبه سیزدهم آذر ماه از ساعت 16 تا 18 در کتابخانه شهید قدیریان خانه فرهنگ حر در حضور علاقه­مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی معرفی و از سوی حاضران نقد و بررسی می­ شود.

محسن مطلق، دارای آثار متعددی از جمله زنده باد کمیل، محفل یادها، برد ایمان، سفرنامه جنگ، نگاه شیشه ای، مهاجر کوچک، یادگار، آنجا که من بودم، قصه­ های شهر جنگ، نگهبان کوچک، تنها درخت است که بیشتر مجموعه داستان­ های حوزه دفاع مقدس را شامل می­ شود.

مگیل نیز از جمله آثار دفاع مقدس محسن مطلق است، قصه این کتاب درباره قاطری است که هم­سفر رزمنده مجروحی می­ شود که نه می­ شنود و نه می­ تواند حرف بزند و مجبور است به این قاطر اعتماد کند و به دنبال او راه بیفتد، ماجراهایی که طی این داستان برای مگیل و این رزمنده پیش می­آید، داستان را خواندنی و جذاب می کند، علاقه مندان می­توانند برای شرکت در این برنامه، روز چهارشنبه 13 آذرماه از ساعت 16 به خانه فرهنگ حر (کتابخانه شهید قدیریان) مراجعه کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 67

به "معرفی و نقد کتاب مگیل در خانه فرهنگ حر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی و نقد کتاب مگیل در خانه فرهنگ حر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید