مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز

به گزارش مجله چایی، ساعت تقریبا 2 بود که راهنمای محلی اتوبوس ما هم رسید و به سمت معبد چی چن ایتسا رفتیم این معبد هرمی شکل 600 بعد از میلاد ساخته شده و یکی از مراکز توریستی دنیا محسوب می شود که سالانه یک میلیون و دویست هزار نفر از این معبد بازدید می کنند. بعد از رسیدن به نزدیکی هرم بزرگ، تور لیدر شروع به توضیح دادن تاریخ و چگونگی ساخت این هرم و داستانهای مهم مربوط به تمدن مایاها کرد. یکی از جالب ترین آ نها نشانگر پیشرفته بودن علم ریاضی و مهندسی این قوم را نشان میداد نحوه تنظیم ساخت پله ای و رابطه بازگشت صدا یا اکو این هرم بود ظاهرا در تمدن مایا پرندها مقدس و نشانه نور و هوای تازه بودند، معمار این هرم را طوری طراحی کرده که در صورت کف زدن در مقابل این هرم بازگشت صدا همان آواز آن پرنده خاص هست ما نیز این مسله را امتحان کردیم و از دقت و طراحی این بنای تاریخی متعجب شدیم. حالا دیگر نوبت عکاسی و وقت آزاد است دوستان هم سر ساعت 4 قرار شد حاضر بشوند و دسته جمعی برگردیم هتل.

مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز

همانطوری که همه می دانیم آب مظهر روشنایی و زندگی است لذا این بازدید به خاطر یمن خوشش بعد از چند ساعت گذشتن از سال تحویل انتخاب خوب و به جایی بود.

تقریبا بالای 80 اتوبوس در آنجا حضور داشت کارمندی که آنجا بود آمد و یک شماره بزرگ به راننده داد شماره 34 این شماره اتوبوس ما بود من هم ضمن درخواست از دوستان که به شکل گروهی بازدید را انجام دهیم اطلاعات مربوط به برگشت و ساعت برگشت را اعلام کردم.

روز سوم سفر کانادا: طبق قرار قبلی ساعت 10 صبح در لابی هتل مسافران عزیز آماده بودن که تور شهری تورنتو را شروع کنیم از راننده اتوبوس خواستم که اتوبوس نزدیک در هتل بیاورند چون هوا هم کمی سرد بود. بعد از سوار شدن به سمت محله های شمال تورنتو خواهیم رفت، بله نورت یورک محله ایرانی ها، بعد از 30 دقیقه به شمال خیابان یانگ یعنی پلازای ایرانی ها رسیدیم دوستان با دیدن تابلوهای کاملا فارسی شروع به گفتگو و نشان دادن تابلوها کردن من هم تصمیم گرفتن نیم ساعت وقت آزاد به دوستان بدیم تا خودشون از نزدیک با مهاجران ایرانی کانادا بیشتر آشنا شوند.

منبع مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1278

به "مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید