نمایش فیلم ملبورن در تورنتو و پرسش و پاسخ با پیمان معادی

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران، 22 آگوست (31 مرداد) ساعت 9:30 شب، فیلم مبلورن در سینما استودیوی شهر تورنتو به نمایش در می آید. در قالب این برنامه دو ساعته پس از نمایش فیلم که به زبان اصلی و با زیرنویس انگلیسی همراه خواهد بود، جلسه پرسش و پاسخی با پیمان معادی بازیگر نقش اصلی مرد فیلم برگزار می گردد.

نمایش فیلم ملبورن در تورنتو و پرسش و پاسخ با پیمان معادی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ملبورن نوشته و ساخته نیما جاویدی داستان زوج جوانی را روایت می نماید که برای ادامه تحصیل قصد دارند به ملبورن بروند، اما ساعاتی پیش از پرواز آنها درگیر یک ماجرای تراژیک می شوند.

پیمان معادی و نگار جواهریان بازیگران اصلی این فیلم هستند. مانی حقیقی، شیرین یزدان بخش، الهام کردا، روشنک گرامی علیرضا استادی دیگر بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در ونیز فیلم افتتاحیه دو هفته منتقدان در سال 2014 بود. مبلورن به بخش رقابتی جشنواره زوریخ و توکیو 2014 نیز راه یافت و از جشنواره استکهلم جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کرد و برای فیملبرداری تقدیر شد. شرکت در بخش رقابتی جشنواره براتیسلاوا، دریافت هرم طلای بهترین فیلم از جشنواره قاهره، دریافت جوایز بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و جایزه ژوری جوان از جشنواره گیخون، نمایش در سینه کلوب ژنو، نمایش در جشنواره گوآ در هند، شرکت در بخش رقابتی ماری دل پلاتا و دریافت جایزه برای بهترین بازیگر زن، شرکت در جشنواره هانوی و جشنواره فیلم آسیا-پاسیفیک بریسبن، شرکت در جشنواره بنگلور و دریافت جایزه بهترین فیملنامه از هشتمین جشنواره پاسیفیک اسکرین اسیا، شرکت در جشنواره چنای و جشنواره کشورهای اسلامی منار از موفقیت های این فیلم بوده است.

در سال 2015 نیز این فیلم در جشنواره صوفیه بلغارستان، جشنواره فیلم آسیایی وزول فرانسه 2015 و دریافت جایزه داوران، شرکت در جشنواره لوکزامبورگ، دوبلین، ویلنویی، استانبول، ایندی لیسبون، مووو بلژیک، یوسی ال ای، ترانسیلوانیا در رومانی، شانگهای، ادینبورگ، فستیوال فیلم های ایرانی در پاریس، سیلک اسکرین آمریکا، ملبورن استرالیا، تیرگان تورنتو و آرس ایندیپندنت لهستان به نمایش درآمده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 231

به "نمایش فیلم ملبورن در تورنتو و پرسش و پاسخ با پیمان معادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش فیلم ملبورن در تورنتو و پرسش و پاسخ با پیمان معادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید