نماینده مجلس: مسئولان نمی توانند حداقل های زندگی را فراهم نمایند سختی را برعهده مردم می گذارند

به گزارش مجله چایی، ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس گفت: بحث ها و صحبت هایی که از زبان بعضی از مسئولان بیان می گردد نتیجه اش جز ناامیدی و ناکارآمد قلمداد کردن مدیرانی که مسئولت بر عهده دارند نمی تواند باشد.

نماینده مجلس: مسئولان نمی توانند حداقل های زندگی را فراهم نمایند سختی را برعهده مردم می گذارند

احمدعلیرضا بیگی درباره این که این روز ها بعضی صاحبان تریبون ها توپ مسائل معیشتی و مالی را در زمین مردم می اندازند، گفت: مطالبی که این دوستان بیان می نمایند آدرس اشتباه دادن است و اساسا اگر از منابع کشور به درستی در مسیر اولویت ها استفاده نمی شود، این تقصیر متوجه دولت است که منابع کشور را نمی تواند در مسیر آسایش و رفاه مردم به کار گیرد، بعد هم این وسط مردم مقصر نشان داده می شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت باید زیرساخت های لازم را فراهم کند تا بتواند از امکان، توان و قابلیت های مردم برای عبور از مسائل مالی کشور استفاده کند، مطرح نمود: متاسفانه زمینه مشارکت پذیری مردم در دولت وجود ندارد که این هم به نوع نگاهی که دولت در حوزه اقتصاد دارد، بازمی شود. دولت فکر می نماید مشارکت مردم در حوزه اقتصاد، انتقال ضرر به مردم است و می تواند توجیه داشته باشد نه اینکه مردم از این مشارکت نفع و منفعت ببرند.

وی یادآور شد: در حال حاضر کشور ما به شدت درگیر بحران انرژی و به طور خاص برق است. در مواقعی ما حتی امکان تأمین آب را نداریم و مسائلی از این جهت دامن گیر کشور شده است. چرا امکان مشارکت مردم برای سرمایه گذاری در صنعت، آب، برق و گاز فراهم نیست؟ چرا ورود مردم به بازار به نحوی رخ داد که جرأت نمی نمایند در بازار سرمایه وارد شوند؟ این نوع نگاه دولت محور در حوزه اقتصاد اساسا مردم را از ورود به این حوزه دلسرد می نماید یا آن ها را دچار خوف و ناامنی می نماید از اینکه بیایند در کاری وارد شوند که دولت پیشنهاد داده است.

علیرضابیگی تاکید نمود: مردم به درستی می توانند منفعت را تشخیص دهند و دولت قائل به این واقعیت نیست که باید برای مردم منفعت نشان دهد و همین هم سبب خروج سرمایه از کشور می شود این سیکل باطلی است که به واسطه نوع نگاه دولت به اقتصاد پیش آمده است و در این حوزه ما جایی برای مردم قائل نیستیم و تنها حرفی که می توانیم بزنیم این است که، چون مردم زیاد مصرف می نمایند لاجرم ما از عهده تامین نیازمندی های مردم برنمی آبیم.

وی درباره تاثیر این گونه صحبت ها بر مردم و افکاری عمومی گفت: نمک پاشیدن روی زخم مردم و شانه خالی کردن از مسئولیتی که بر عهده شان است برای این که بتوانند حداقل های زندگی را برای مردم فراهم نمایند قابل قبول نیست و وقتی مسئولان نمی تواند حداقل های زندگی را فراهم نمایند سختی را برعهده و گردن مردم می گذارند درحالی که این بحث ها و صحبت هایی که از زبان بعضی مسئولان بیان می شود نتیجه اش جز ناامیدی و ناکارآمد قلمداد کردن مدیرانی که مسئولت بر عهده دارد نمی تواند باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1402 بروزرسانی: 23 تیر 1402 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1719

به "نماینده مجلس: مسئولان نمی توانند حداقل های زندگی را فراهم نمایند سختی را برعهده مردم می گذارند" امتیاز دهید

1 کاربر به "نماینده مجلس: مسئولان نمی توانند حداقل های زندگی را فراهم نمایند سختی را برعهده مردم می گذارند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: مسئولان نمی توانند حداقل های زندگی را فراهم نمایند سختی را برعهده مردم می گذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید