نکونام در لفافه خداحافظی کرد؟

به گزارش مجله چایی، امروز صبح به صورت رسمی معین شد که علیرغم علاقه شدید استقلال و بعلاوه مهدی قایدی به ادامه همکاری با یکدیگر، باشگاه شباب الاهلی اجازه ماندن بازیکنش در ایران را نداد و او را به اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی قرض داد. قایدی فصل پیش به صورت قرضی به استقلال آمده بود.

نکونام در لفافه خداحافظی کرد؟

از طرف دیگر، امیرحسین حسین زاده هم که یکی از نفرات مورد نظر نکونام برای تقویت تیمش بود، در استوری اینستاگرامش اظهار داشت که بازگشت او به استقلال را باید منتفی دانست.

شرایط محمد محبی هم که چند وقت قبل تعیین شده بود و با اینکه این بازیکن دوست داشت به کارش در استقلال ادامه دهد اما مذاکرات استقلال با مدیران باشگاه سانتاکلارای پرتغال، خروجی مثبتی نداشت تا محبی استقلال را به مقصد روستوف روسیه ترک کند. محبی هم هم به صورت قرضی به استقلال آمده بود.

نکونام که تیمش دارد برای آغاز لیگ برتر آماده می گردد، دقایقی قبل در صفحه اینستاگرامش به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد و در پیامی برای طرفداران تیمش نوشته که او به تنهایی نمی تواند با همه چیز بجنگد.

کاملا تعیین است که هدف نکونام از این استوری، کنایه به مدیران سابق استقلال بوده است. آنهایی که در دوران حضور قرضی محبی و قایدی در استقلال، نتوانستند توافق لازم با مدیران سانتاکلارا و شباب الاهلی را انجام دهند و به جای آن، وعده های الکی به طرفداران تیمشان دادند.

استقلال مدتها قبل این فرصت را داشت که هم با پرداخت 600 هزار یورو به سانتاکلارا، قرارداد محبی را قطعی کند هم با شباب الاهلی درباره قایدی به یک توافق مناسب برسد اما علیرغم وجود پول در خزانه باشگاه استقلال در دوران آجورلو، مدیران سابق این باشگاه چنین کاری را انجام ندادند تا به قول نکونام تیمش تبدیل به یک بازیچه شده باشد.

این وسط البته در فضای مجازی، این بحث مطرح شده که نکونام با این کار، به نوعی از خطیر هم گلایه نموده که چرا هنوز نتوانسته انتظارات او در فصل جابجایی را برآورده کند اما چند روز پیش او استوری گذاشته بود و از اتحاد با خطیر برای ساختن استقلال گفته بود. آنطور که به نظر می رسد در حال حاضر نکونام و خطیر روابط خوبی دارند و حتی زمانی که خطیر از نکونام خواسته بود تا مبلغ قراردادش را کاهش دهد او قبول نموده بود.

استقلال طبق آخرین برآوردها بیش از 600 میلیارد تومان بدهی دارد و اگر طلب بازیکنان در فصل گذشته (حدود 200 میلیارد تومان) را به آن اضافه کنیم به عدد 800 میلیارد تومان می رسیم که رقمی کمرشکن است و تعیین است استقلال فصل سختی را پیش رو دارد!

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1722

به "نکونام در لفافه خداحافظی کرد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "نکونام در لفافه خداحافظی کرد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام در لفافه خداحافظی کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید