همکاری دو شرکت برای عرضه لباس اسکی نانویی

به گزارش مجله چایی، با افزودن مواد گرافنی به لباس های اسکی، محصولی به بازار عرضه شده که می تواند دمای بدن را تنظیم کند. این محصول ماحصل همکاری دو شرکت است.

همکاری دو شرکت برای عرضه لباس اسکی نانویی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، با افزودن مواد گرافنی به لباس های اسکی، محصولی به بازار عرضه شده که می تواند دمای بدن را تنظیم کند. این محصول ماحصل همکاری دو شرکت است.

شرکت اسکی آسپن اقدام به راه اندازی برندی به نام AspenX نموده است که یک خرده فروشی ممتاز در حوزه محصولات اسکی است. شرکت اسکی آسپن قرار است محصولات جدیدی در حوزه اسکی با همکاری شرکت پرادا (Prada) عرضه کند.

یکی از این محصولات لباس شش تکه ای است که دارای یک لایه ضد آب بوده که با یاری فناوری شرکت پرادا ایجاد شده و بعلاوه دارای لایه هایی از جنس گرافن است که این لایه های گرافنی برای تنظیم دمای بدن در آن کار شده است. طرح های گرافیکی متمایز سیاه و سفید به وسیله هنرمندی به نام پائولا کراون طراحی شده است.

دو ژاکت مردانه، دو کت زنانه و دو مدل سویشرت با قیمت از 1970 تا 5400 دلار نیز در فهرست محصولات این شرکت وجود دارد.

کراون یکی از مدیران شرکت اسکی آسپن است، که AspenX را ایجاد کرد، اوایل سال جاری با لباس های اسکی مارک دار، وارد بازار شده است.

کراون می گوید: من همواره یکی از هواداران پرادا بودم، و از آنجایی که به شرکت های بالقوه ای فکر می کردیم که بتوانیم با آن ها ارتباط برقرار کنیم، به همین علت این همکاری شکل گرفت. آن ها با بسیاری از ارزش های ما همسو بودند، آن ها به رجحان اعتقاد دارند. شرکت پرادا از سبک و دانش بالایی برخوردار بودند و می توانستند به آنچه ما داشتیم بیفزایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1393

به "همکاری دو شرکت برای عرضه لباس اسکی نانویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دو شرکت برای عرضه لباس اسکی نانویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید