کشف 3 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در قم

به گزارش مجله چایی، فرمانده انتظامی استان قم از کشف 3 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در قم اطلاع داد.

کشف 3 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در قم

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سردارعبدالرضا آقاخانی گفت: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پایگاه ششم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ معین شد فردی میخواهد مقدار قابل توجهی مواد روانگردان شیشه را با یک دستگاه پراید از استان تهران به قم منتقل کند که با اعلام موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس نهاده شد.

به گفته وی با هماهنگی قضایی صورت گرفته، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل های مورد نظر اعزام شدند و با شناسایی و توقیف خودرو مذکور متهم و همدستش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه نمود: با انتقال پراید به یگان در بازرسی صورت گرفته 3 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه کشف شد. انتها متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

دستگیری دلال ارز در قم

سردار آقاخانی ادامه داد: در این زمینه عملیات مبارزه با اخلالگران ارزی پس از انجام اقدامات پلیسی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم اجرایی شد. در نتیجه این عملیات، مالک یک مغازه انگشتر فروشی در هسته مرکزی شهر که ارز خرید و فروش می کرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در بازرسی از مغازه مذکور، 11 هزار و 700 دلار آمریکا و 90 هزار دینار عراق به ارزش حدود یک میلیارد و 700 میلیون ریال کشف شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: ارزهای مورد احتیاج خود را از بانک های عامل و صرافی های معتبر تهیه نمایند و در صورت مواجهه با دلالان ارز، بلافاصله موضوع را به وسیله شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 253

به "کشف 3 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 3 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید