کنایه دوباره مدیرعامل پرسپولیس به سپاهان! ، بعضی شب ها خواب راحت ندارم

به گزارش مجله چایی، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس همواره با کلیدواژه تیم صنعتی رقبا را خطاب قرار داده و کوشش نموده که تیم خود را در موضع ضعف مالی نشان دهد.

کنایه دوباره مدیرعامل پرسپولیس به سپاهان! ، بعضی شب ها خواب راحت ندارم

به گزارش خبرنگاران، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در جدیدترین صحبتی که انجام داده، در این خصوص گفته است: خوشبختانه در حال حاضر شرایطی فراهم شده که تقریبا مطالبات ما با بدهی ها برابر است. توجه داشته باشید وقتی ماشین تیمی که سه جام را برده به وسیله طلبکار توقیف می گردد، من مسئول، چه باید بکنم؟ آیا می توانم دست روی دست بگذارم و تماشاگر باشم یا باید کوشش کنم و مسائل را مرتفع سازم.

وی اضافه کرد: هنوز بدهی سال های گذشته باشگاه را می پردازم چرا که مسئولیت پذیرفته ام و باید تعهدات باشگاه را ادا کنم. ما باشگاه صنعتی نیستیم که مشکل مالی نداشته باشیم وقتی مشکل مالی داریم چاره ای نیست جز اینکه در مقام مسئولیت پذیری به خاطر تعهدی که داریم شب و روز کوشش کنیم. باور کنید بعضی شب ها خواب راحت ندارم چون اداره باشگاهی مانند پرسپولیس کار ساده نیست.

درویش در خصوص مسائل فرهنگی پرسپولیس گفت: ما هم دوست داریم و معتقدیم باید مسائل فرهنگی مورد توجه باشگاه بزرگی چون پرسپولیس باشد اما مسائل اجازه نمی دهد به این مسائل بپردازیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خاتمه گفت: در واقع حاشیه ها بر ما حاکم هستند لذا باید مدام کوشش کنیم تا این حواشی به حداقل برسد. در هرحال ایده ها و نقطه نظرات اعضای محترم کارگروه قابل تعمق بود و اگر فرصتی فراهم گردد حاضرم باردیگر و از نزدیک با شما بزرگواران به رایرنی و گفت و گو بپردازم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 تیر 1402 بروزرسانی: 30 تیر 1402 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1721

به "کنایه دوباره مدیرعامل پرسپولیس به سپاهان! ، بعضی شب ها خواب راحت ندارم" امتیاز دهید

1 کاربر به "کنایه دوباره مدیرعامل پرسپولیس به سپاهان! ، بعضی شب ها خواب راحت ندارم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه دوباره مدیرعامل پرسپولیس به سپاهان! ، بعضی شب ها خواب راحت ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید