روانشناسی

باخت حسن یزدانی به دیوید تیلور اشتباهی است

ابراهیم جوادی آمادگی تیم اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد را خوب توصیف کرد و گفت: تیمی که به صربستان می رود، خوب است. شرایط کشتی جهان را هم که می بینید به چه صورتی است. این بچه ها در این سال ها از تیم های ملی نوجوانان و جوانان بالا آمدند و اگر خوب کشتی بگیرند...

23 شهریور 1402

تنفس هولوتروپیک چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟

زمانی که دچار استرس شده ایم، چند نفس عمیق می تواند دنیایی از تفاوت را ایجاد کند. در واقع تنفس اصولی می تواند ما را راحت و به آرام کردن نگرانی ها و ترس هایمان یاری کند.

11 مرداد 1402

کنایه دوباره مدیرعامل پرسپولیس به سپاهان! ، بعضی شب ها خواب راحت ندارم

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس همواره با کلیدواژه تیم صنعتی رقبا را خطاب قرار داده و کوشش نموده که تیم خود را در موضع ضعف مالی نشان دهد.

30 تیر 1402

علائمی که نشان می دهند شما مبتلا به سندرم متابولیک و در معرض خطر بیماری های جدی هستید

سندرم متابولیک به مجموعه ای از عوارض مانند فشار خون بالا، سطح بالای انسولین در خون، چربی انباشته و اضافی در اطراف شکم و سطوح افزایش یافته چربی خون، دیابت و تری گلیسیرید بالا گفته می گردد که اغلب همزمان با هم رخ می دهند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سکته...

7 تیر 1402

به این دلایل موهای شما را زودتر از موعد سفید می نماید

مو یکی از عوامل مهم در زیبایی هر فرد است. با بالا رفتن سن تغییر رنگ مو و سفید شدن آن طبیعی است اما بعضی از دلایل باعث سفید شدن زودهنگام موهای شما می گردد.

24 خرداد 1402

5 قانون مهم در دکوراسیون اتاق خواب بچگانه

اتاق خواب کودک مهم ترین بخش یک خانه پس از به جهان آمدن فرزند دلبند شماست. کودک در این اتاق می خوابد، بازی و رشد می نماید پس باید در خصوص دکوراسیون آن وسواس زیادی به خرج دهید.

12 خرداد 1402

روح های نفرین شده در کالبد عروسکهدیه عجیب

هر وقت که دخترک عروسکش را به دست می گرفت و آغاز به بازی می کرد صداهای عجیب و غریبی از اتاقش به گوش می رسید.

5 خرداد 1402

14 روش برای درمان سریع درد های شدید معده

تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه نموده و برای برخی از آدم ها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد.

30 اردیبهشت 1402

7 عادت اشتباهی که پوست شما را نابود می نمایند

حفظ شادابی و نشاط پوست همیشه یکی از دغدغه های مهم افراد است که به همین علت اقدام به خرید کرم ها، استفاده از روش های درمانی، جوانسازی، لیزر و... می نمایند غافل از آنکه سبک زندگی مناسب، تاثیرگذارترین عامل در حفظ جوانی پوست است.

9 فروردین 1402

5 راه ساده برای درمان سردرد بدون مسکن

در حالی که بسیاری از این سردرد ها را می توان با مسکن های رایج مانند پاراستامول (استامینوفن)، ایبوپروفن یا آسپرین درمان کرد، برخی از آن ها ازجمله سردرد تنشی اغلب به روش های دیگری قابل درمان هستند.

25 اسفند 1401

16 اشتباه عجیبی که هنگام خوردن صبحانه مرتکب می شوید!

اوتمیل در حال حاضر به بی مزگی و خسته کننده بودن معروفیت دارد و این مساله به علت پختن آن با آب به جای شیر است. برای ایجاد مزه و بافت غنی تر و افزودن مواد مغذی بیشتر، از شیر یا یک جایگزین غیر لبنی برای طعم دهی به اومتمیل بهره ببرید.

3 دی 1401

چگونه مهارت جرات مندی را تقویت کنیم؟

جرات مندی یکی از مهارت های اساسی زندگی است. برای افزایش مهارت جرات مندی در ادامه همراه ما باشید.

20 آذر 1401

استامینوفن (ACETAMINOPHEN)

نام تجاری: Paracetamol توجهات پزشکی- پرستاری: قرص استامینوفن را می توان خرد کرد و با مایعات دیگر مخلوط کرد و خورد. با شیرینی ها مصرف نشود.

26 تیر 1401

بلیز، مقصدی شگفت انگیز و ناشناخته در آمریکای مرکزی

بلیز، کشوری انگلیسی زبان در آمریکای مرکزی است که با وجود ویرانه های باستانی و تنوع بی نظیر حیات وحش، به ندرت مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. کاوش در این سرزمین خارق العاده، سفری فراموش نشدنی برای شما رقم خواهد زد.

25 تیر 1401

حمایت از معلولان زیرخط فقر جامانده در سال 1401

خبرگزاری خبرنگاران-در سال 1401 تمام افراد دارای معلولیت جامانده یا شناسایی نشده که زیر خط فقر مطلق باشند و تحت پوشش سازمان بهزیستی نباشند، به وسیله طرح برطرف فقر مطلق مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

8 تیر 1401

با 6 نوع کمپینگ سفر آشنا شوید (بخش دوم)

حتی تصور سفر رفتن در طبیعت و اتراق در چادر هیجان انگیز است چه برسد که به آن رنگ واقعیت ببخشیم و آماده این سفر بشویمکمپینگ امروزه با توجه به کنجکاوی بشر و لذت بردن او از موقعیت های مختلف به انواع مختلفی تقسیم بندی شده است که در این مطلب به آن می پردازیم....

30 خرداد 1401

تست : به نظر شما کدام دختر مجذوب کننده تر هست ؟

خبرنگاران: در ادامه تست روانشناسی را انجام دهید به بگویید به نظر شما کدام یک از این دختران به نظر شما مجذوب کننده هستند.

22 خرداد 1401

فراوری 5 محصول وارداتی در حوزه ارتقای خوراک دام و طیور

وارداتی بودن بخش عمده ای از احتیاج صنایع دام و طیور، لزوم ورود توانمندی های داخلی به این عرصه را بیشتر نمایان نموده است.

12 خرداد 1401

راهنمای حمل و نقل عمومی در بلگراد صربستان

آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی در بلگرادصربستان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان به شمار میرود و طبیعت زیبا و نفس گیر و بناهای تاریخی و اماکن دیدنی سالانه میلیون ها نفر را از کشورهای مختلف به صربستان می کشانند. صربستان به ویژه برای ما ایرانی هم...

16 اردیبهشت 1401

چرا در بین محصولات تبلیغاتی چاپ سالنامه انتخاب ثابت کسب و کارها می باشد؟

سررسید تبلیغاتی که با لوگو شما جفت شده اند، حس کلاس خاصی را به برنامه ریزی روزانه شما می بخشد. با انتخاب یک مدل مناسب، قرار دیدار ها یا تعطیلات را به خاطر بسپارید. سالنامه تبلیغاتی یک هدیه عالی برای کارمندان یا مشتریان بالقوه می باشد.

4 اردیبهشت 1401
تعداد: (67)