گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T به روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت کردند

به گزارش مجله چایی، در کشاکش درگیری گوگل و هواوی و احتمال عدم دسترسی غول فناوری چین به امکانات اندروید، اکنون گوشی های وان پلاس در کمال آرامش نسخه جدیدی از اندروید 9 پای را دریافت کردند.

گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T به روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت کردند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T پیروز شدند نسخه ای نو از اندروید پای دریافت نمایند که امکاناتی نو را شامل می گردد.

انتظار می رود نسخه به روزرسانی شامل امکاناتی متعدد و مزایایی قابل توجه باشد. برای مثال، امکان سفارشی کردن محدوده زمانی پشتیبانی از تماس ویدیویی Google Duo در برنامه Dialer، پشتیبانی از لنز نو گوگل در برنامه دوربین، و بعضی اصلاحات نرم افزاری از نوترین امکانات این به روزرسانی محسوب می شوند.

این نرم افزار نو با سطح پچ امنیتی سال 2019 همراه است و حالت Gaming 3.0 را با پشتیبانی از نمایش محتوای متنی و اعلان هایی برای تماس های شخص ثالث ارائه می نماید.

البته همانطور که اغلب اوقات این اتفاق می افتد، این به روزرسانی به طور همزمان در دسترس همگان قرار ندارد و از امروز به شکل محدود روند ارائه را شروع نموده است. البته همه کاربران به زودی شاهد اعلان به روزرسانی در گوشی های خود خواهند بود و در صورت عدم دریافت اعلان باید با مراجعه به بخش تنظیمات اقدام به به روزرسانی گوشی خود نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1626

به "گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T به روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T به روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید