K10؛ اولین موتور سیکلت برقی کرمان باتری!

به گزارش مجله چایی، موتورسیکلت K10 ظاهری بسیار خشن و تهاجمی دارد. این موتور را می توان نسخه ایرانی Z1000 کاوازاکی دانست. موتور کرمان باتری در ابعاد 1280 در 830 در 2100 میلی متر ساخته شده و می تواند وزنی حدود 200 کیلوگرم را به راحتی جابجا کند.

K10؛ اولین موتور سیکلت برقی کرمان باتری!

کرمان باتری به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی کرمان موتور، به تازگی از موتورسیکلت برقی خود رونمایی نموده است که می توان آن را رقیبی تازه در بازار موتورسیکلت های اسپرت دانست. در ادامه نگاهی اجمالی بر مشخصات موتورسیکلت برقی K10 کرمان باتری می اندازیم.

موتورسیکلت K10 ظاهری بسیار خشن و تهاجمی دارد. این موتور را می توان نسخه ایرانی Z1000 کاوازاکی دانست. موتور کرمان باتری در ابعاد 1280 در 830 در 2100 میلی متر ساخته شده و می تواند وزنی حدود 200 کیلوگرم را به راحتی جابجا کند.

از دیگر مشخصات موتورسیکلت برقی K10 کرمان باتری می توان به باتری لیتیومی 80 آمپر ساعتی اشاره نمود. این باتری در مدت زمان 4 الی 6 ساعت شارژ می گردد و در صورت شارژ کامل از پیمودن مسافت حداقل 100 کیلومتر پشتیبانی می نماید.

به سبب استفاده از سیستم ترمز دیسکی در جلو و عقب و همین طور سیستم تعلیق هیدرولیکی، محصول برقی نو کرمان باتری به خوبی می تواند انتظار راننده را از بخش ترمز و تعلیق برآورده کند.

این وسیله نقلیه دوچرخ همچون بسیاری از همتایان نو و مدرن خود، به کیلومتر شمار دیجیتالی مجهز بوده و بدنه روی رینگ های 17 اینچی سوار است. کروز کنترل، جک بغل و شارژر USB نیز جزو امکانات و مشخصات موتورسیکلت برقی K10 کرمان باتری به حساب می آیند.

کرمان باتری برای محصول نو خود، یک پیشرانه الکتریکی 5000 وات 72 ولت را در نظر گرفته است. به لطف این پیشرانه قدرتمند، حداکثر سرعت K10 به 125 کیلومتر بر ساعت می رسد و مناسب برای موتورباز هایی است که شتاب گرفتن، جزوی از لذت های توصیف ناپذیر آن ها محسوب می گردد.

کرمان باتری ارگ، یک شرکت تقریبا نوپا در حوزه ساخت باتری بوده که فعالیت خود را از سال 1397 شروع نموده است. با توجه به رواج موتورسیکلت های برقی، این شرکت با پشتوانه کرمان موتور جسارت به خرج داده و وارد عرصه فراوری موتورسیکلت های برقی شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که قیمت نهایی عرضه این موتورسیکلت ظاهرا ایرانی، در چه محدوده ای مشخص خواهد شد و آیا این موتور از نظر تیراژ و تامین قطعات، عملکردی بهتر از رقبای شاخص خود در بازار ارائه می دهد یا خیر؟

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1655

به "K10؛ اولین موتور سیکلت برقی کرمان باتری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "K10؛ اولین موتور سیکلت برقی کرمان باتری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید