برنامه نویسی و علوم رایانه

این هرم 27000 ساله را انسان ها نساخته اند، عکس

دانشمندان هرم عجیبی کشف کردند که به نظر می رسد، 27000 سال قدمت داشته باشد. در این میان بسیاری از پژوهشگران بر این باورند که این هرم طبیعی است و ساخته دست انسان نیست.

11 آذر 1402

برترین شتاب دهنده های فین تک در ایران

تکنولوژی فین تک یا تکنولوژی مالی به استفاده از فناوری برای ارتقاء و بهبود خدمات مالی اشاره دارد. شتاب دهنده های فین تک در این زمینه نقش مهمی ایفا می نمایند. این شرکت ها به عنوان موسسات نوآور در حوزه مالی شناخته می شوند و اغلب با استفاده از فناوری و نوآوری...

15 مهر 1402

باگ تازه سافاری؛ افشای اطلاعات مرورگر و حساب کاربری گوگل افراد!

شرکت امنیتی FingerprintJS اخیرا متوجه باگ جدیدی در مرورگر سافاری شده است. به تازگی تعیین شده که این مرورگر به هر وب سایتی اجازه ردیابی تاریخچه (history) مرورگر شما و حتی امکان ردیابی بعضی اطلاعات مربوط به حساب کاربری گوگل شما را نیز می دهد!

12 خرداد 1401

آزمون آزمایشی در سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکیLMS طراحی شد

دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: آزمون آزمایشی در سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکیLMS طراحی و برای همه دانشجویان و اساتید قابل دسترسی است.

15 شهریور 1399

مرورگر Brave چیست و چه تفاوت هایی با گوگل کروم دارد؟

این روزها کاربران از لحاظ مرورگر می توانند از چندین گزینه عالی استفاده نمایند که در این میان بعضی از آن ها رویکرد مشخصی را اتخاذ نموده اند. یکی از آن ها مرورگر Brave است که بیش از هر چیزی بر محافظت از حریم خصوصی کاربران تمرکز دارد. مرورگر Brave مبتنی بر موتور...

22 دی 1398