اقدامات حمایتی و پیشگیرانه اتاق زنجان در مقابله با کرونا

به گزارش مجله چایی، رئیس اتاق زنجان در تشریح اقدامات این اتاق در مقابله با کرونا، گفت: هم زمان با شیوع این ویروس در کشور و لزوم انجام اقدامات بهداشتی مراقبتی و کاهش استرس و در راستای بالا بردن سلامت جامعه، اتاق زنجان نیز اقدامات خود را در بخش های مختلف شروع کرد.

اقدامات حمایتی و پیشگیرانه اتاق زنجان در مقابله با کرونا

علی یگانه فرد اضافه نمود: در گام نخست، توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده در بین بیمارستان ها، اماکن عمومی و دستگاه های اداری پررفت وآمد و ... با همکاری فعالان مالی استان زنجان در دستور کار نهاده شد و با ایجاد پایگاه های سلامت و توزیع برشورهای آموزشی و ضدعفونی کردن شهروندان در نقاط پرتردد کوشش شد شیوع ویروس به حداقل برسد.

رئیس اتاق زنجان با اشاره به ارائه پیشنهاد مهلت سه ماهه برای پرداخت اقساط بدون اعمال هرگونه دیرکرد برای همه واحدهای تولیدی و مالی، گفت: اتاق و فعالان مالی استان از همان ابتدای شیوع کرونا ویروس جدید پای کار بودند و این یاری ها همچنان نیز ادامه دارد.

یگانه فرد در ادامه با اشاره به تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی موردنیاز دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان ها و مراکز درمانی استان جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، توضیح داد: این تجهیزات و اقلام بهداشتی و پزشکی در مرحله نخست، ظهر روز سه شنبه 5 فروردین 1399 راهی بیمارستان ها و مراکز درمانی استان زنجان و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد.

او با بیان اینکه دو دستگاه ونتیلاتور تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان برای نصب و استفاده در بیمارستان های جهت درمان بیماران کرونایی شد، گفت: دیگر اقلام اهدایی شامل لباس و گان های حفاظتی، عینک های یک بارمصرف، دستکش پزشکی و دیگر ملزومات موردنیاز بیمارستان ها برای مقابله با این ویروس بود.

یگانه فرد با اشاره به اینکه مرحله دوم یاری ها ظهر 16 فروردین ماه سال 1399 تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شد، اضافه نمود: در این مرحله یاری اتاق بازرگانی ایران، تهران و زنجان شامل 540 ست حفاظتی کامل، 2520 عدد ماسک n95، 360 عدد شیلد محافظ صورت، 360 عدد عینک یک بارمصرف،300 کلاه یک بارمصرف، 270 عدد کلاه تمام فیلتر و 3 هزار جفت دستکش بود.

رئیس اتاق زنجان در انتها اظهار کرد: از ابتدای امسال کمیته ای با عنوان کمیته پشتیبانی بخش صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی از برنامه های طرح غربالگری و مبارزه با ویروس کرونا با موضوع اتاق بازرگانی زنجان شکل گرفته که برنامه ها و اهداف خود را در همسو با مسئولان استان جهت پیشگیری و مبارزه با این ویروس دنبال می نماید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 368

به "اقدامات حمایتی و پیشگیرانه اتاق زنجان در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات حمایتی و پیشگیرانه اتاق زنجان در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید