اقدام جدید شبه نظامیان کُرد و تروریست های آمریکایی برای غارت نفت سوریه

به گزارش مجله چایی، یکی از سناتورهای جمهوری خواه آمریکا گفت که فرمانده شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه با یک شرکت نفتی آمریکایی، قرارداد بسته است.

اقدام جدید شبه نظامیان کُرد و تروریست های آمریکایی برای غارت نفت سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه آمریکا از اقدامات غارتگرانه جدید این کشور برای چپاول هر چه بیشتر نفت سوریه اطلاع داد.

شبکه آمریکایی الحره به نقل از گراهام گزارش داد که مظلوم عبدی فرمانده شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه با یک شرکت نفتی آمریکایی، قرارداد بسته است.

نیروهای دموکراتیک سوریه شبه نظامیان وابسته به نظامیان تروریست آمریکا هستند که در شرق و شمال شرق سوریه حضور دارند.

دولت سوریه بارها تأکید نموده است که این شبه نظامیان و عناصر تروریست آمریکا در شرق و شمال شرق سوریه هدفی جز غارت نفت ندارند، و به حضور غیر قانونی آنان سرانجام خواهد داد.

گراهام گفت که عبدی با یک شرکت نفتی آمریکایی قرارداد بسته است. هدف ادعایی آمریکا و کُردها، به روز کردن میادین نفتی در شمال شرق سوریه است.

وی مدعی شد کهاین بهترین وسیله برای یاری به همه در منطقه است.

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا هم با اشاره به اینکه این توافق بیش از حد انتظار، زمان برد، توضیح داد: ما در حال حاضر، مشغول اجرای آن هستیم.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بارها اذعان نموده است که برای نفت در سوریه حضور دارند. گزارشهای بسیاری نیز از غارت نفت سوریه توسط آمریکا وجود دارد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 592

به "اقدام جدید شبه نظامیان کُرد و تروریست های آمریکایی برای غارت نفت سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جدید شبه نظامیان کُرد و تروریست های آمریکایی برای غارت نفت سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید