انتشار صرافی نیکسون و شرکا

به گزارش مجله چایی، مستند صرافی نیکسون و شرکا کاری از سفیر فیلم با همکاری شبکه پنج سیما منتشر شد

انتشار صرافی نیکسون و شرکا

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مستند صرافی نیکسون و شرکا کاری از سفیر فیلم با همکاری شبکه پنج سیما به کارگردانی و نویسندگی محمد فریدونی و به تهیه نمایندگی سعید فضل زرندی را هم اکنون می توانید از سایت فیلم گردی دانلود و تماشا کنید.

این مستند به موضوع منافع کشور امریکا در دنیا، نقض عهده آمریکا در نگاه نداشتن نسبت طلا و دلار، ایجاد بحران های مالی و... می پردازد.

بنا بر این گزارش، در خلاصه این مستند تحلیلی - آرشیو آمده است: آمریکا بعد از جنگ دنیای دوم توانسته بود، در راس اقتصاد دنیا قرار بگیرد و هم دلار و سیاست هایش را به سایر کشور های دنیا تحمیل کند. آمریکا همچنین تضمین داده بود که دلار را به میزان تعیین معادل طلا چاپ کند ولی 12 برابر بیشتر دلار چاپ می نماید و کشورهایی مانند فرانسه شک می نمایند و همه (دلارهایشان را به طلا تبدیل می نمایند تا جایی که نیکسون (رئیس جمهور وقت آمریکا) اعلام می نماید دیگر این برابری برقرار نیست و این اتقاف باعث تلاطم و تورم در کل دنیا می گردد و....

مستند صرافی نیکسون و شرکا به تهیه نمایندگی سعید فضل زرندی و نویسندگی و کارگردانی محمد فریدونی تهیه و فراوری شده است. همچنین این مستند حاصل تحقیق و پژوهش مجید خسروپور است.

هم اکنون علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت فیلم گردی این مستند را دانلود و تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 85

به "انتشار صرافی نیکسون و شرکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار صرافی نیکسون و شرکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید