اولین گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر ریلمی

به گزارش مجله چایی، با اینکه هنوز برند های مطرحی همانند اپل، گوگل و هواوی، گوشی های مجهز به دوربین زیر نمایشگر را عرضه نکرده اند، اکنون خبر می رسد که ریلمی قرار است به معدود سازندگانی بپیوند که چنین گوشی هایی را روانه بازار می نمایند و گفته می گردد این گوشی قرار است در سال 2022 عرضه گردد.

اولین گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر ریلمی

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته، ZTE با معرفی ZTE Axon 20 5G به اولین برندی تبدیل شد که یک گوشی هوشمند با دوربین زیر نمایشگر را روانه بازار می نماید. سال جاری، نیز برند های مطرحی همانند سامسونگ و شیائومی با گوشی های مانند Galaxy Z Fold3 و Xiaomi Mi MIX 4 پا به این عرصه نهادند و اولین گوشی های هوشمند با دوربین زیر نمایشگر خود را عرضه کردند. اکنون اطلاعات نو حاکی از آن است که شرکت ریلمی Realme با عرضه اولین گوشی از این نوع در سال 2022 وارد این رقابت گردد.

طبق گزارش The Mobile Hunt، ریلمی ظاهرا پتنتی را برای یک گوشی با دوربین زیر صفحه نمایش ثبت نموده است. اسناد این ثبت اختراع، یک گوشی با طراحی تمام صفحه را به نمایش می گذارد که نشان می دهد دوربین سلفی آن می تواند زیر نمایشگر تعبیه گردد. بعلاوه به نظر می رسد که این گوشی به اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش نیز مجهز شده است.

همانطور که در تصاویر ثبت اختراع مشاهده می گردد، لبه سمت چپ گوشی دارای دکمه های تنظیم صدا و سمت راست آن دارای کلید پاور است و پنل پشتی دستگاه دارای دوربین سه گانه می باشد. لبه بالایی این دستگاه خالی به نظر می رسد، در حالی که لبه پایینی آن دارای یک درگاه USB-C و یک اسلات سیم کارت است. بعضی از خطوط آنتن در فریم های بالا و پایین دستگاه دیده می گردد، اما جک 3.5 میلی متری صدا در تصاویر وجود ندارد.

در ماه سپتامبر، ژو کی، مدیر ارشد فناوری ریلمی چین، تصویری از یک تلفن بدون بریدگی یا سوراخ را به وسیله یک پست در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشت که در کامنت های این پست گفته بود این گوشی سیستم دوربین پاپ آپ ندارد. به گزارش خبرنگاران، اکنون این احتمال وجود دارد که این پست نمونه اولیه تلفن ریلمی را با دوربین زیر صفحه، نمایش داده باشد. بسیار احتمال دارد که بسیاری از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند ممکن است در سال 2022 گوشی های هوشمندی با دوربین زیر نمایشگر عرضه نمایند به همین علت بعضی از کارشناسان بر این بارو هستند که ریلمی اولین گوشی خود از این نوع را در همین سال عرضه خواهد نمود.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1340

به "اولین گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر ریلمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر ریلمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید