طراحی متفاوت گوشی های هواوی سری P50 ویژه سال 2022

به گزارش مجله چایی، شرکت هواوی میخواهد گوشی های سری P50 خود را با طراحی ای متفاوت از گذشته ارائه کند.

طراحی متفاوت گوشی های هواوی سری P50 ویژه سال 2022

به گزارش خبرنگاران، شرکت هواوی امروز اعلام نمود که یک قاب محافظ تازه الهام گرفته از ببر برای سری هواوی P50 عرضه خواهد نمود. این طراحی منحصر به فرد به مناسبت سال 2022 که در تقویم چینی سال ببر نامیده می گردد، ارائه شده است. این قاب که در پنل پشتی دستگاه نصب می گردد، به رنگ قرمز روشن است و با طرح راه راه طلایی ببر تزئین می گردد.

در حالی که یک مدل از قاب ها کاملاً با راه راه طلائی به شکل پوست ببر پوشانده شده است، مدل دیگر یک دست قرمز روشن است و یک صورت ببر با خطوط طلائی در پشت آن است. هر دو به یک مقدار چشم نواز به نظر می رسند و به قیمت 199 یوان (تقریبا معادل 31 دلار آمریکا) به فروش خواهند رسید. این قاب ها از 8 ژانویه (18 دی ماه) برای خرید در دسترس خواهند بود.

این قاب ها علاوه بر زیبایی کاربردی هم هستند چرا که این قاب های محافظ سال ببر سری هواوی P50 با یک حلقه فلزی منحصر به فرد در اطراف ماژول دوربین عرضه می شوند. در صورت دلخواه می توان این حلقه ها را بیرون کشید و به عنوان پایه برای قرار دادن گوشی روی آن استفاده کرد.

کاربرد دیگر حلقه فلزی محافظت از دوربین است، به این ترتیب که وقتی گوشی را به پشت قرار می دهیم، سطح دوربین ها با زمین تماس ندارد. بعلاوه از آنجایی که حلقه ها طلایی رنگ و براق هستند، ظاهر گوشی را مجذوب نماینده تر می نمایند.

این دو قاب نیز به مجموعه قاب های محافظ پیشین که با مضمون های هنری ساخته شده بودند، اضافه شدند. پیش از این هم برای گوشی های سری Huawei P50 تعدادی قاب در رنگ ها و شکل های منحصر به فرد طراحی شده بود. تمام قاب ها به شکلی طراحی شده اند که در هر چهار لبه از محافظ برخوردار است و از صفحه نمایش در برابر سقوط محافظت می نماید.

با توجه به گزارش های رسیده بعید است که قاب محافظ گوشی Huawei P50 با طراحی مخصوص سال ببر وارد بازار جهانی گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1410

به "طراحی متفاوت گوشی های هواوی سری P50 ویژه سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی متفاوت گوشی های هواوی سری P50 ویژه سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید