بازار موبایل 5G در دستان سامسونگ

به گزارش مجله چایی، بر اساس داده های موجود، بیش از نیمی از تمام تلفن های 5G فروخته شده در سال 2019 توسط سامسونگ ساخته شده است.

بازار موبایل 5G در دستان سامسونگ

جهت دریافت مشاوره خدمات آموزش طراحی بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، بر اساس داده های موجود، بیش از نیمی از تمام تلفن های 5G فروخته شده در سال 2019 توسط سامسونگ ساخته شده است.

سامسونگ بیش از 6.7 میلیون تلفن هوشمند Galaxy 5G را در سطح دنیا ارسال نموده است؛ غول فناوری کره ای 53.9 درصد از بازار گوشی های هوشمند 5G را تشکیل می دهد.

گزارش های رسیده حاکی از آن است که Galaxy Tab S6 5G در سه ماهه اول سال 2020 در کره جنوبی عرضه می گردد.

براساس داده های حاصل از تحقیقات Counterpoint، سامسونگ حدود 54 درصد از بازار دنیای گوشی های هوشمند 5G را از ماه نوامبر به خود اختصاص داده است.

اپل، هنوز هم یک دستگاه 5G را عرضه ننموده و در حال حاظر سامسونگ بازار گوشی موبایل 5G را در دست دارد.

غول فناوری کره جنوبی دارای 5 دستگاه Galaxy 5G در سطح دنیا، گلکسی S10 5G ، نوت 10 5G ، نوت 10+ 5G ، Galaxy A90 5G و Galaxy Fold 5G است.

Galaxy S10 5G (تصویر) سال گذشته برای زمان آغاز به کار در شبکه های 5G به بازار عرضه شد و فروش خوبی هم در سطح دنیا داشته است.

این شرکت در ماه سپتامبر دو میلیون گوشی هوشمند 5G فروخته بود؛ رئیس تحقیقات و توسعه فناوری اطلاعات این شرکت کره جنوبی گفت: برای سامسونگ، سال 2020 سال Galaxy 5G خواهد بود و ما مشتاق هستیم که 5G را در گوشی های بیشتری عرضه کنیم.

سامسونگ در IFA 2019 در ماه سپتامبر خاطرنشان کرد از زمان عرضه اولین بازار در ماه مه ، دو میلیون تلفن 5G هوشمند فروخته است و پیش بینی نموده است که فروش دستگاه های شبکه نسل بعدی خود تا خاتمه سال 2019 به 4 میلیون دستگاه برسد.

براساس تحقیقات Counterpoint Research تلفن های هوشمند 5G تنها یک درصد از فروش دنیای تلفن های هوشمند را در سال 2019 تشکیل می دهند.

پیتر ریچاردسون، مدیر تحقیقات Counterpoint Research به MailOnline گفت: هم در کره جنوبی و هم در ایالات متحده، سامسونگ فقط برای رجحان سهم در بازار توسط اپل به چالش کشیده شده است و از آنجایی که اپل هنوز هیچ محصول 5G را راه اندازی ننموده است، سامسونگ دارای چند چالش است.

وی گفت: بیشتر تلفن های هوشمند 5G توسط پیشگامان فناوری و پذیرندگان اولیه خریداری شده اند و سال 2020 شاهد حضور گسترده شبکه و طیف بسیار بیشتری از تلفن های هوشمند با قیمت های مناسب تر خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 166

به "بازار موبایل 5G در دستان سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار موبایل 5G در دستان سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید