برانکو ایوانکوویچ با چه شرطی به پرسپولیس برمی شود؟

به گزارش مجله چایی، پرسپولیس با قبول شکست 3 بر2 در خانه مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد تا وارد بحران بزرگی گردد. این ملاقات قرار بود روز شنبه برگزار گردد اما به خاطر آلودگی هوا با 24 ساعت تاخیر انجام شد. در این ملاقات پرسپولیس به وسیله پهلوان به گل رسید، اما آزادی بازی را به تساوی کشاند. در ادامه یک پنالتی مشکوک پرسپولیس را برنده به رختکن فرستاد ما در نیمه دوم ورق بازی برگشت و آلومینیوم دو بار دیگر به گل رسید تا این بازی را 3-2 ببرد و بزرگ ترین شگفتی را در این رقابت ها رقم بزند.

برانکو ایوانکوویچ با چه شرطی به پرسپولیس برمی شود؟

پس از حذف ناباورانه پرسپولیس طرفداران این تیم در فضای مجازی خواستار کناره گیری یحیی گل محمدی و بازگشت برانکو ایوانکوویچ شدند در حالی که این مربی کروات 2 سال دیگر قراردادش با فدراسیون فوتبال عمان را تمدید نموده است.

به همین دلیل گزارشی تهیه کردیم که در زیر می توانید بخوانید.

تمدید با عمان تا بهمن ماه سال 1402

فدراسیون فوتبال عمان با وجود ناکامی تیم ملی این کشور از راهیابی به جام جهانی 2022 قطر از عملکرد برانکو سرمربی کروات خود راضی است. برهمین اساس بهمن ماه سال گذشته (1400) قرارداد او را به مدت 2 سال دیگر تمدید کرد. قرارداد نو برانکو ایوانکوویچ با تیم ملی عمان تا بهمن ماه سال 1402 اعتبار دارد و او موظف است به عنوان سرمربی به کار خود در این تیم ادامه دهد.

بند فسخ 600 هزار دلاری برای جدایی از عمان

با وجود اینکه سرمربی سابق پرسپولیس تا بهمن ماه سال 1402 با فدراسیون عمان قرارداد دارد اما برانکو ایوانکوویچ بندی در قرارداد خود با فدراسیون فوتبال کشور عمان گنجانده است که در صورت پرداخت مبلغ 600 هزار دلار آزاد خواهد شد. به عبارت بهتر پرسپولیس یا هر باشگاه و تیم ملی دیگری بخواهد برانکو را استخدام کند باید ابتدا 600 هزار دلار به فدراسیون فوتبال عمان بپردازد.

قرارداد برانکو به میزان قرارداد پرسپولیس است!

طبیعی است اگر پرسپولیس بخواهد 600 هزار دلار به فدراسیون فوتبال عمان بپردازد، چه مبلغی باید به خود این مربی بدهد؟ این سئوالی است که شاید برای خیلی ها پیش آمده باشد و جواب آن جالب است؛ قرارداد برانکو با تیم ملی عمان به میزان قراردادش زمان حضور در پرسپولیس است. مبلغ قرارداد برانکو با پرسپولیس یک میلیون و 200 هزار دلار بود که در تیم ملی عمان نیز همان دستمزد را می گیرد.

برانکو: هرگز درهای پشت سرخودم را در پرسپولیس نبستم!

به نظر شما برانکو خودش هم دوست دارد به پرسپولیس بازگردد؟ او درمصاحبه اخیرش با پرسپولیس بیان کرد که درهای پشت سرم در پرسپولیس را نبستم. مرد کروات همیشه ایران را وطن دوم خود خوانده و خاطرات خوبی از کار در تیم ملی ایران و به ویژه پرسپولیس دارد. خیلی ها او را معمار پرسپولیس نوین و قهرمانی های پی درپی این تیم در سال های اخیر می دانند. مردی جنتلمن که به علت رفتار و گفتار خاص در فوتبال ایران محبوب شد و موفقیت های زیادی هم کسب کرد. او درحالی 7 جام با پرسپولیس بدست آورد که تیمی بحران زده و در حال سقوط را در اواخر لیگ چهاردهم تحویل گرفت. پرسپولیس فعلی نیز به نوعی شبیه همان تیم است اما...

آیا درویش و باشگاه پرسپولیس یک میلیون و 800 هزار دلار پول دارد؟!

درخواست طرفداران درست، علاقه و توانایی برانکو هم به جای خود اما پرسش اساسی اینجاست؛ آیا باشگاه پرسپولیس پول استخدام سرمربی کروات را دارد؟

باشگاه پرسپولیس اگر بخواهد خواسته طرفداران این تیم را برآورده کند باید 600 هزار دلار بابت فسخ قرارداد برانکو به فدراسیون فوتبال بدهد. بعلاوه حداقل یک میلیون و 200 هزار دلار نیز خود برانکو می خواهد و تأمین این مبلغ حداقل در مقطع کنونی از عهده رضا درویش و باشگاه پرسپولیس خارج است!

پی نوشت؛ باشگاه پرسپولیس به میزان ای از لحاظ اقتصادی در مضیقه است که حتی نمی تواند حکم اخراج یحیی گل محمدی را امضا کند. در صورت اخراج گل محمدی این باشگاه باید قرارداد 12 میلیارد تومانی (با آپشن) این مربی را پرداخت کند. به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس منتظر باشد که یحیی گل محمدی خودش استعفا دهد تا دوستان مجبور نباشند تمام پول قرارداد سرمربی خود را پرداخت نمایند!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1529

به "برانکو ایوانکوویچ با چه شرطی به پرسپولیس برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو ایوانکوویچ با چه شرطی به پرسپولیس برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید