برگزاری نخستین مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق در کشور

به گزارش مجله چایی، تهران(پانا) - معاون هماهنگی توزیع توانیر از بازسازی شبکه های توزیع برق کشور به صورت سراسری و در قالب یک مانور عملیاتی دو روزه خبر می دهد و می گوید مانورمذکور با رویکرد تحول دیجیتال در نظام نگهداشت و تعمیرات و با موضوع مدیریت دارایی های فیزیکی برای نخستین بار در سطح کشور اجرا خواهد شد. بیش از یکهزار و 300 کیلومتر شبکه برق اصلاح می گردد.

برگزاری نخستین مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق در کشور

جهت دریافت خدمات اجرای تعمیرات جزئی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. تعمیرات جزئی و کلی ساختمان با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش شرکت مدیریت فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر)، غلامعلی رخشانی مهر اضافه کرد: مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق در تاریخ های 29 و 30 آبان ماه برگزار می گردد و از این پس در پنجشنبه و آدینه آخر هر ماه، نسبت به برگزاری مانور بازسازی شبکه های توزیع برق در سراسر کشور اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: مانورمذکور با رویکرد تحول دیجیتال در نظام نگهداشت و تعمیرات و با موضوع مدیریت دارایی های فیزیکی برای نخستین بار در سطح کشور اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر اعلام نمود:در این مانور عملیاتی دو روزه، بیش از یکهزار و 300هزار کیلومتر شبکه توزیع برق و 17 هزار و 299 کانون خطر (نقاطی که ممکن است برای مردم خطرآفرین باشد) در سراسر کشور اصلاح و بازسازی خواهد شد.

رخشانی مهر گفت: دراین مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق، بیش از 3 هزار 900 نیروی تخصصی در قالب یکهزار و 327 اکیپ عملیاتی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، بهبود و ارتقا شاخص های عملکردی طرح سیما، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تعداد و زمان خاموشی، کاهش انرژی تامین نشده، کاهش تلفات شبکه و متعادل شدن بار شبکه، بهبود رضایت مشترکان و همچنین ارتقای آمادگی اکیپ های عملیاتی در روبرو با بحران های احتمالی بخشی از اهداف است.

رخشانی مهر اضافه کرد: هم افزایی و تقویت گروه های درون و برون سازمانی، شناسایی نقاط قابل بهبود، استاندارد سازی شبکه و برطرف مسائل فیدرهای پر عارضه، برطرف کانون خطر و ایمن سازی شبکه، استانداردسازی آرایش شبکه های توزیع، اصلاح جانمایی تجهیزات شبکه و اصلاح سیستم ارتینگ شبکه از اهداف اصلی این برنامه سراسری به شمار می رود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین تبدیل شبکه های سیم مسی به کابل خود نگه دار، برطرف اتصالات سست، بهسازی شرایط درب پست ها، تابلوها، شالترها ودریچه پایه های فلزی را از جمله محورهای این مانور سراسری مطرح کرد و خاطرنشان ساخت: ترمیم و بازسازی ارتینگ شبکه، اصلاح و نوسازی جعبه انشعاب و کابل سرویس انشعاب، به سازی روشنایی معابر و برطرف خاموشی و متعادل سازی بار ترانسفورماتورهای توزیع از دیگر محورهای این مانور است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 708

به "برگزاری نخستین مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید