ترامپ: الکس در حال اجرا یک کار عالی است!، عکس

به گزارش مجله چایی، رئیس جمهور آمریکا گفت که وزیر بهداشتش در حال اجرا یک کار عالی است!

ترامپ: الکس در حال اجرا یک کار عالی است!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رئیس جمهور ایالات متحده شایعات برکناری الکس ایزار وزیر بهداشت خود را تکذیب کرد و در توئیتر خود نوشت: گزارشات در خصوص برکناری الکس ایزار توسط من خبری جعلی است. رسانه های فریبکار این مطلب را می دانند، اما آن ها ناامید شده اند تا ادراک هرج و مرج و ویرانی را در ذهن مردم ایجاد نمایند.آن ها (رسانه ها) حتی هرگز برای پرسیدن تماس نگرفتند. الکس در حال اجرا یک کار عالی است!

در همین رابطه ایرنا گزارش داد: شبکه سی ان ان روز یکشنبه به نقل از منابع مطلع فاش کرد، در پی انتقاد از واکنش اولیه دولت آمریکا به شیوع ویروس کرونا، مقام های کاخ سفید برکناری وزیر بهداشت و خدمات انسانی را در نظر قرار داده اند.

این رسانه آمریکایی به نقل از یک مقام ارشد دولت ترامپ نوشت که هنوز چیزی قطعی نیست ولی در کاخ سفید بحث در خصوص جایگزینی الکس ایزار (Alex Azar) در جریان است.

ترامپ پیشتر و در محافل خصوصی از عملکرد ایزار هنگام ریاست بر کمیته واکنش به ویروس کرونا انتقاد نموده و مایک پنس معاون خود را جایگزینش نموده بود.

این رسانه به نقل از یک مقام ارشد جمهوری خواه که نامش را فاش نساخت، نوشت: آنالیز برکناری ایزار غافلگیرنماینده نیست زیرا وی ماه ها بود که به دلیل مسائل مربوط به رسیدگی به شیوع کرونا و دیگر مسائل همچون اوباماکر بر لبه تیغ حرکت می کرد.

یکی از منابع نزدیک به ایزار و منتقد بعضی از اقدام های او به سی ان ان گفت: بحث برکناری ایزار از طرف مشاوران نزدیک به ترامپ مطرح شده تا وی را قربانی اشتباهات کاخ سفید و از جمله سخنان اخیر ترامپ در خصوص توانایی گرما و مواد ضدعفونی نماینده در نابودکردن ویروس کرونا نمایند.

ترامپ پنجشنبه پیش (4 اردیبهشت) اظهاراتی درباره روش های احتمالی برای درمان کرونا داشت که با انتقادهای گسترده ای روبه رو شد. او در کنفرانس خبری روزانه خود گفت که شاید بتوان با محلول های ضدعفونی نماینده، داخل بدن را از عفونت پاک کرد.

ترامپ آدینه (5 اردیبهشت) نیز در پاسخ به پرسشی در این زمینه، به ضدعفونی دست ها و سطوح سخت اشاره نمود و گفت: نور خورشید و رطوبت به سرعت این ویروس را از بین می برد. مدت هاست که آزمایشگاه ها روی این مساله کار می نمایند. من این سؤال را مطرح کردم که چگونه می توان درون بدن را همچون بیرون آن، ضدعفونی کرد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 428

به "ترامپ: الکس در حال اجرا یک کار عالی است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: الکس در حال اجرا یک کار عالی است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید