تحقیق دوباره بر روی داروی مالاریا ، عینکی ها سه برابر کمتر کرونا می گیرند

به گزارش مجله چایی، در حالی که شمار مبتلایان به کرونا به مرز 112 میلیون نفر نزدیک می گردد در بعضی از نقاط جهان کاهش موارد ابتلا به این بیماری گزارش شده است.

تحقیق دوباره بر روی داروی مالاریا ، عینکی ها سه برابر کمتر کرونا می گیرند

به گزارش خبرنگاران ، آنچه در ادامه می آید مروری بر آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا در رسانه های سراسر دنیا است.

*نرخ ابتلا به کرونا در بریتانیا نسبت به هفته گذشته 10 درصد فروکش نموده است.

*ویروس کرونای برزیلی بر طبق آخرین اخبار به بریتانیا هم رسیده است و یک مورد در ایرلند ثبت شده است.

*ترودو نخست وزیر کانادا هشدار داد که این کشور درگیر موج سوم همه گیری ویروس کرونا شده است.

*شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 28 میلیون نفر عبور کرد. شمار فوت شده های کرونایی این کشور نیز از مرز 500 هزار و 775 نفر گذشت.

*آنتونی فائوچی، رییس مرکز پیشگیری از بیماری های عفونی در آمریکا گفت واکسن کرونا که در پیشگیری از بیماری نقش دارد سرعت انتشار این ویروس را در جوامع بسیار کم خواهد نمود.

*شمار مبتلایان به کرونا در 21 کشور دنیا از مرز یک میلیون نفر گذشته است. هلند جدیدترین کشوری است که وارد میلیونی های کرونایی می گردد. آمریکا، هند، برزیل، روسیه، بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، آلمان، کلمبیا، آرژانتین، مکزیک، هلند، ایران، آفریقای جنوبی، اوکراین، پرو، اندونزی، چک و هلند کشورهایی هستند که شمار مبتلایان در آنها میلیونی است.

*هیدروکسی کلروکین نام دارویی مخصوص بیماری مالاریاست که ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود به شدت برای آن تبلیغ کرد و آن را عاملی برای پیشگیری از کرونا معرفی کرد هر چند مدتی بعد خود مبتلا به کرونا شد. با وجود تمام شواهد مبنی بر اینکه این دارو هیچ فایده ای برای درمان کرونا ندارد گروهی از پزشکان در استرالیا در حال کوشش برای یافتن راه حلی جهت درمان کرونا با این دارو هستند.

*تحقیقات اخیر در کشور هند نشان می دهد زدن عینک تاثیر زیادی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا دارد. این تحقیقات در میان جمعیت وسیعی از هندوها (عدد تعیین نشده است) نشان داده که عینکی ها سه برابر کمتر از افراد غیرعینکی به کرونا مبتلا می شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 972

به "تحقیق دوباره بر روی داروی مالاریا ، عینکی ها سه برابر کمتر کرونا می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیق دوباره بر روی داروی مالاریا ، عینکی ها سه برابر کمتر کرونا می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید