اخبار جدیدی از داماد ترامپ

به گزارش مجله چایی، براساس گزارش جدید ونیتی فر، یک استراتژی ملی مقابله با ویروس کرونا که توسط دومین کارگروه به رهبری جارد کوشنر، داماد رئیس جمهوری آمریکا تدوین شده بود، کنار گذاشته شد تا علیه فرمانداران دموکرات امتیازات سیاسی به دست آورد.

اخبار جدیدی از داماد ترامپ

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ماه مارس، جارد کوشنر، داماد رئیس جمهوری آمریکا مسوول این گروه شد که جدا از گروه رسمی کاخ سفید به رهبری مایک پنس، معاون دونالد ترامپ کار می کرد تا یک طرح ملی آزمایش و تامین ایجاد کند.

مجله ونیتی فر به نقل از یک کارشناس حوزه سلامت مرتبط با این گروه که خواست نامش فاش نشود، گزارش داد، یک عضو تیم کوشنر گفته بود تدوین یک طرح ملی ضرورتی ندارد و به لحاظ سیاسی هم منطقی است چون ویروس کرونا ایالات دموکرات ها را بیشتر تحت تاثیر قرار داده است.

این کارشناس گفت: افراد سیاسی معتقد بودند که چون قرار بود این طرح به ایالت های دموکراتی که آنها می توانستند فرماندارانشان را سرزنش نمایند، برسد پس می توانست یک استراتژی سیاسی اثرگذار باشد. کاملا تعیین بود که جارد کوشنر تصمیم گیرنده نهایی است که چه طرحی بیرون بیاید.

این طرح ملی که می توانست فرایند آزمایش و تامین را سرعت بخشد و مجله ونیتی فر می گوید یک نسخه از آن را دارد، هرگز مورد استفاده قرار نگرفت.

در عوض، دونالد ترامپ طرحی را بیان کرد که براساس آن، دولت فدرال به عنوان تسهیل نماینده عمل می نماید، در حالیکه دولت های فدرال عملیات های تامین و انجام آزمایش ها را راهنمایی می نمایند.

با این حال، این استراتژی ملی آزمایش کردن، یک سیستم نظارتی برای راهنمایی اعتبارات و تجهیزات و کیت های نمونه گیری ایجاد می کرد و همچنین یک سیستم نظارتی ویروس برای ردگیری شیوع های جدید به وجود می آورد.

کاخ سفید هنوز واکنشی به این گزارش نداشته است. در این گزارش همچنین اطلاعاتی از خرید محرمانه یک میلیون تست تشخیص ناکارآمد برای کووید-19 ذکر شده است. اینها بخشی از 52 میلیون دلار دستور خرید از 3.5 میلیون تست ساخت چین بودند که از سوی شرکتی موسوم به کوگنا تکنالوجی سولوشنز خریداری شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 595

به "اخبار جدیدی از داماد ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار جدیدی از داماد ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید