تسمخر رئیس جمهور آمریکا در نشست ناتو؛ سوژه جدید بایدن برای حمله به ترامپ

به گزارش مجله چایی، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا از ترامپ به خاطر یک فیلم ویدئویی که تعدادی از رهبران دنیا رئیس جمهور ایالات متحده را مسخره می نمایند، به شدت انتقاد نموده است.

تسمخر رئیس جمهور آمریکا در نشست ناتو؛ سوژه جدید بایدن برای حمله به ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا به شدت از دونالد ترامپ به دلیل انتشار یک فیلم ویدئویی در فضای مجازی که نشان می دهد رهبران چند کشور در حال تمسخر رئیس جمهور آمریکا هستند، انتقاد نموده است.

در فیلم ویدئویی که در حساب توئیتری بایدن منتشر شده است، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه درباره طولانی شدن بیش از حد کنفرانس خبری ترامپ در شروع نشست ناتو صحبت نموده و با لحن تمسخر آمیزی رئیس جمهور آمریکا را هدف قرار داده اند.

بایدن در ادامه گفت: اگر ترامپ مجددا انتخاب گردد، ایالات متحده برای کسب احترام از دست رفته خود در عرصه بین المللی، با مشکل جدی و بزرگی روبرو خواهد شد.

وی اضافه نمود: دنیا به رئیس جمهور آمریکا می خندد. آنها به عدم کفایت و خطرناک بودن ترامپ به عنوان یک رهبر دنیا، نگاه می نمایند. ما نمی توانیم به او 4 سال دیگر فرصت بدهیم تا رهبری کشور را در دست داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 73

به "تسمخر رئیس جمهور آمریکا در نشست ناتو؛ سوژه جدید بایدن برای حمله به ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسمخر رئیس جمهور آمریکا در نشست ناتو؛ سوژه جدید بایدن برای حمله به ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید