تور آلمان: تکمیل ظرفیت بیمارستان ها در آلمان

به گزارش مجله چایی، خبرگزاری خبرنگاران- ظرفیت بیمارستان ها به خاطر افزایش موارد کرونا در بسیاری از شهر های آلمان تکمیل شده است.

تور آلمان: تکمیل ظرفیت بیمارستان ها در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی آ اف پ، ظرفیت بیمارستان ها به خاطر افزایش موارد کرونا در بسیاری از شهر های آلمان تکمیل شده است.

این موضوع سبب شده است که ارتش آلمان با استفاده از هواپیما های ترابری نظامی خود بیماران را به شهر هایی که در این کشور هنوز ظرفیت لازم برای بستری کردن دارند، منتقل نمایند.

موسسه روبرت کخ آلمان از شناسایی بیش از 76 هزار مورد تازه کرونا در یک روز خبر داده است. بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های بعضی استان ها به قدری پر شده اند که بیماران باید به استان های دیگر منتقل شوند. تلفات ناشی از کرونا 100 هزار و 476 نفر گزارش شده است. در یک روز 357 نفر جان خود را در ارتباط با کرونا از دست داده اند. یک هفته پیش این تلفات 201 نفر بود.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان با توجه به وخامت اوضاع خواهان تشدید تدبیر های محدودنماینده برای مقابله با توسعه کرونا شده است.

با توجه به افزایش سریع شمار مبتلایان به کرونا در آلمان تقاضا برای الزامی شدن واکسیناسیون کرونا بیشتر شده است. اما دولت آلمان هنوز تصمیمی برای اجباری کردن واکسیناسیون نگرفته است.

وزیر بهداشت آلمان می خواهد برای تامین و تسریع واکسیناسیون بیشتر از واکسن مدرنا (Moderna) استفاده گردد تا تاریخ مصرف دوز های این واکسن منقضی نگردد. این موضوع سبب کاهش اطمینان مردم شده و محدود سازی سفارش برای واکسن بیون تک برای مراکز واکسیناسیون با انتقاد های گسترده ای روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1348

به "تور آلمان: تکمیل ظرفیت بیمارستان ها در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: تکمیل ظرفیت بیمارستان ها در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید