جلسه رسیدگی به شکایت ذوب آهن از رضا شکاری در CAS به تعویق افتاد

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام دادگاه عالی ورزش امروز چهارشنبه روز رسیدگی به شکایت باشگاه ذوب آهن ایران از رضا شکاری و باشگاه روبین کازان روسیه بود. این جلسه که قرار بود به صورت اینترنتی و تصویری برگزار گردد، به دلیل ابتلای وکیل ایتالیایی ذوب آهن به کرونا، تا روز 17 نوامبر (27 آبان) به تعویق افتاد.

جلسه رسیدگی به شکایت ذوب آهن از رضا شکاری در CAS به تعویق افتاد

پیش از این مسئولان باشگاه ذوب آهن از جمله احمد جمشیدی و جواد محمدی برای تهیه بلیت و ویزای سفر به کشور سوئیس اقدام نموده بودند که به خاطر کرونا، مقرر شد این جلسه تصویری و از راه دور برگزار گردد.

این در حالی است که سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن که شکایت از شکاری را ابتدا در فیفا طرح کرد، به عنوان شاهد اصلی پرونده انتخاب شده است. آذری در حالی بعنوان شاهد انتخاب شده بود که ذوبی ها او را در جریان اتفاقات اتفاق افتاده قرار نداده بودند با این وجود وی به وسیله وکیل ایتالیایی پیگیر به نتیجه رساندن پرونده است.

ذوب آهن بعد از جدایی رضا شکاری و پیوستنش به تیم روستوف و روبین کازان، از وی به دو دلیل دریافت غرامت آموزشی و غرامت فسخ قرارداد شکایت کرد. فیفا غرامت آموزشی را تایید کرد و پیگیری دریافت فسخ قرارداد با شکایت به دادگاه CAS پیگیری شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 706

به "جلسه رسیدگی به شکایت ذوب آهن از رضا شکاری در CAS به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه رسیدگی به شکایت ذوب آهن از رضا شکاری در CAS به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید