حاشیه دیدار فولاد - پرسپولیس، اعتراض نکونام و تماشاگران به داور، هیئت فوتبال خوزستان صندلی خبرنگاران را رها کرد

به گزارش مجله چایی، طرفداران تیم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به تصمیمات داور در نیمه نخست دیدار این تیم مقابل پرسپولیس اعتراض شدیدی کردند.

حاشیه دیدار فولاد - پرسپولیس، اعتراض نکونام و تماشاگران به داور، هیئت فوتبال خوزستان صندلی خبرنگاران را رها کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که نیمه نخست دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شده، اما طرفداران فولاد در خاتمه این نیمه به تشویق تیم شان پرداختند.

پیش از شروع بازی بازیکنان پرسپولیس به سمت نیمکت فولاد رفتند و با جواد نکونام به خوش وبش پرداختند.

در صحنه ای که داور برای پرسپولیس یک ضربه پنالتی زودهنگام گرفت، جواد نکونام اعتراض شدیدی به داور داشت و دقایقی با داور چهارم در این باره گفت وگو کرد. او همچنین در صحنه دیگر اعتقاد داشت که لوسیانو پریرا در محوطه جریمه حریف خطایی مرتکب نشده بود که این اعتراض او نیز با تذکر داور همراه بود.

طرفداران فولاد خوزستان که نسبت به قضاوت داور در نیمه نخست معترض بودند با سر دادن شعار داور پرسپولیسی اعتراض شان را نشان دادند.

در حالی که مسئولیت سازماندهی صندلی خبرنگاران در همه استادیوم ها با سازمان لیگ و هیئت های فوتبال است، در این بازی افراد متفرقه زیادی در صندلی خبرنگاران حضور داشتند و مشکلاتی را به وجود آوردند، به طوری که خبرنگاران برای نشستن مشکل پیدا کردن جا پیدا می کردند و همین عامل منجر به درگیری لفظی بین آنها و افراد متفرقه حاضر در صندلی خبرنگاران شد. این در حالی است هیئت فوتبال خوزستان که بارها سابقه ناهماهنگی در برگزاری مسابقات داشته است، در بازی امروز هیچ نماینده یا مسئول رسانه ای را در صندلی خبرنگاران قرار نداده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 15

به "حاشیه دیدار فولاد - پرسپولیس، اعتراض نکونام و تماشاگران به داور، هیئت فوتبال خوزستان صندلی خبرنگاران را رها کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار فولاد - پرسپولیس، اعتراض نکونام و تماشاگران به داور، هیئت فوتبال خوزستان صندلی خبرنگاران را رها کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید