درخواست مخالفان دولت آلمان برای برگزاری راهپیمایی

به گزارش مجله چایی، در پی شیوع بحران کرونا در این کشور اروپایی، دولت آنگلا مرکل محدودیت های گسترده از جمله برای سفر، حضور در اماکن عمومی و تجمعات وضع نموده است.

درخواست مخالفان دولت آلمان برای برگزاری راهپیمایی

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

گروه های رادیکال در برلین خواستار برگزاری تظاهراتی اعتراض آمیز با عنوان راهپیمایی فاصله گذاری اجتماعی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آلمان، فعالان کارگری پیشرو و گروه های رادیکال در برلین خواستار برگزاری تجمعی چند صد نفری شده و آن را راهپیمایی فاصله گذاری اجتماعی نامیده اند. انتظار می رود هزار نفر از این فراخوان استقبال نمایند.

براساس این گزارش، پنج هزار پلیس برلین برای مقابله با هرگونه تجمعی که قانون ممنوعیت اجتماع بیش از 20 نفر را نقض کند، سازماندهی شده اند.

در پی شیوع بحران کرونا در این کشور اروپایی، دولت آنگلا مرکل محدودیت های گسترده از جمله برای سفر، حضور در اماکن عمومی و تجمعات وضع نموده است.

این در حالی است که شیوع ویروس جدید کرونا تجمع های خیابانی مرسوم در روز اول ماه مه را لغو نموده و برای اولین بار در 70 سال گذشته راهپیمایی روز کارگر در آلمان به شکل سنتی برگزار نشد.

بر این اساس به جای خیابان های شلوغ و تظاهرات هزاران فعال کارگری، بعضی گروه های کارگری و احزاب سیاسی مراسم این روز را به صورت آنلاین برگزار کردند.

در برلین پایتخت آلمان چندین تظاهرات با کمتر از 20 شرکت نماینده برگزار گردید تا قانون منع تجمع بیش از 20 نفر رعایت گردد.

طبق آخرین آمار رسمی تا به امروز 163 هزار و 162 نفر در آلمان به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند که از این میان 6 هزار و 632 نفر جان باخته و 126 هزار و 900 نفر سلامتی خود را بازیافته اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 396

به "درخواست مخالفان دولت آلمان برای برگزاری راهپیمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مخالفان دولت آلمان برای برگزاری راهپیمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید