درمانگاه فولاد مطابق با استانداردهای ایفمارک راه اندازی می گردد

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، دکتر زهره هراتیان در مورد دلایل سفرش به اهواز گفت: با توجه به دعوت آقای آذری مدیرعامل باشگاه فولاد و اراده قوی او و مجموعه باشگاه فولاد در راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی، این فرصت به وجود آمد که از نزدیک امکانات باشگاه فولاد خوزستان را آنالیز کنیم.

درمانگاه فولاد مطابق با استانداردهای ایفمارک راه اندازی می گردد

وی اضافه نمود: به نظر من با آنچه که مشاهده شد، باشگاه بی نظیر فولاد خوزستان زیرساخت لازم برای راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی را دارد. در حال حاضر تجهیز درمانگاه باشگاه فولاد خوزستان در فضایی بالغ بر 1200 متر مربع توسط مسئولان ذی ربط در حال پیگیری می باشد که با توجه به پتانسیل موجود و کادر پزشکی باسابقه در فولاد قرار است خدمات ریکاوری و بازتوانی با استانداردهای ایفمارک به ورزشکاران و عموم مردم ارائه گردد.

هراتیان با اشاره به پیش قدم بودن باشگاه فولاد در این زمینه، گفت: در جهان از برند باشگاه ها در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، پزشکی استفاده می گردد، پس این موضوع اتفاق جدیدی نیست. در حال حاضر در باشگاه بایرن مونیخ یک کلینیک وجود دارد که علاوه بر اینکه به خود باشگاه تعلق دارد، خدمات لازم و پزشکی که مربوط به آسیب های عضلانی است را به مردم عادی ارائه می دهد و باشگاه فولاد نیز با راه اندازی این مرکز پوشش خوبی می تواند برای زیرمجموعه خودش در تمامی رده ها داشته باشد و علاوه بر آن به سایر ورزشکاران در خوزستان و استان های اطراف می تواند خدمات دهد.

رییس مرکز ایفمارک با اشاره به امکان ارائه خدمات متنوع در درمانگاه باشگاه فولاد خوزستان، گفت: یکی از موارد دیگر که در این پروژه دیده شده است مباحث مربوط به سلامت تخصصی حوزه سلامت می باشد که با توجه به شرایط کرونا از نظر روان شناسی و تغذیه این مرکز می تواند به بسیاری از خانواده ها یاری کند. در کنار آن بحث آموزش نیز در این مجموعه دیده شده که به صورت آنلاین و حضوری می توانیم آموزش را در حوزه سلامت پزشکی با گروه هدف حرفه ای و غیر حرفه ای در این مجموعه داشته باشیم.

هراتیان در پایان گفت: ایفمارک در کوشش است که با همکاری باشگاه های عظیم، خدمات پزشکی ورزشی را به صورت منطقه ای ارائه دهد و با توجه به اینکه باشگاه فولاد در این زمینه پیش قدم است به طرفداران آن تبریک می گویم. آن چیزی که من در این بازدید دیدم، فکر می کنم با توجه به اراده موجود، تا دو ماه آینده و در تابستان 1400 این اتفاق بیفتد و در فصل بعد انشاالله شما درمانگاهی با استانداردهای ایفمارک خواهید داشت که تست های پزشکی تیم های رده ها در کلیه رشته های ورزشی در آن انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1109

به "درمانگاه فولاد مطابق با استانداردهای ایفمارک راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمانگاه فولاد مطابق با استانداردهای ایفمارک راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید