دلیل برقی اختلالات موبایلی در بخشی از پایتخت، شبکه برق تهران پایدار است

به گزارش مجله چایی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم گفت: افت ولتاژ در مرکز مخابرات شهید رمضانی در ساعت 13 مورخ 1399/03/30 مربوط به شبکه داخلی مرکز مذکور بوده است و شبکه توزیع برق تهران پایدار و بدون مشکل بوده است .

دلیل برقی اختلالات موبایلی در بخشی از پایتخت، شبکه برق تهران پایدار است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، روز گذشته بخشی از مناطق مرکزی پایتخت با مشکل آنتن دهی خطوط تلفن همراه روبرو شد که دلیل آن افت ولتاژ مرکز مخابرات شهید رمضانی اعلام شد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در توییتی دلیل این مسئله را افت ولتاژ برق مطرح نمود.

شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم نیز نسبت به وقوع این رخداد واکنش نشان داد. حمیدرضا منصوری، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم با اشاره به افت ولتاژ پیش آمده در مرکز مخابرات شهید رمضانی در ساعت13 روز گذشته (سی ام خرداد ماه) گفت: شبکه برق تهران عظیم همیشه به صورت شبانه روزی و هوشمند در حال پایش می باشد و به اطلاع می رساند افت ولتاژ در مرکز مخابرات شهید رمضانی در ساعت 13 مورخ 1399/03/30 مربوط به شبکه داخلی مرکز مذکور بوده است و شبکه توزیع برق تهران پایدار و بدون مشکل بوده است .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 521

به "دلیل برقی اختلالات موبایلی در بخشی از پایتخت، شبکه برق تهران پایدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل برقی اختلالات موبایلی در بخشی از پایتخت، شبکه برق تهران پایدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید