روسیه در تعداد مبتلایان از چین پیشی گرفت

به گزارش مجله چایی، تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در روسیه امروز (دوشنبه) از مرز 87 هزار نفر گذشت و از چین که مرکز شیوع این ویروس کرونا در سراسر دنیا بوده است، پیشی گرفت.

روسیه در تعداد مبتلایان از چین پیشی گرفت

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، روسیه امروز (دوشنبه) با افزایش شمار مبتلایان و فراتر رفتن تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا از مرز 87 هزار نفر در کشور، از چین که مرکز شیوع این ویروس کرونا در سراسر دنیا بوده است، پیشی گرفت.

در چند روز اخیر فشارها بر روی دولت روسیه برلی کاهش محدودیت های قرنطینه و افزایش فعالیت های مشاغل برای یاری به اقتصاد کشور افزایش یافته است.

روسیه از تاریخ 25 مارس طبق اعلام ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور قرنطینه شده است و بیشتر اماکن عمومی تعطیل شده و فعالیت های شغلی نیز به حالت تعلیق درآمده اند. این اقدامات پیشگیرانه و قرنطینه در کشور قرار است در تاریخ 30 آوریل به خاتمه برسد. این در حالی است که پوتین هنوز اعلام نکرده است که میخواهد قرنطینه را تمدید کند یا خیر.

میخائیل میشوشین، نخست وزیر روسیه از دولت خواسته بود تا اقدام به کاهش بعضی از محدودیت ها در بازگشایی مجدد مشاغل کند. بسیاری از شرکت های روسیه هشدار داده اند که در صورت تمدید قرنطینه در کشور با ورشکستگی روبرو خواهند شد و هزاران نفر نیز شغلشان را از دست خواهند داد.

مقامات سازمان بهداشت روسیه امروز (دوشنبه) 6 هزار و 198 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در کشور را گزارش کردند که تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در روسیه را به 87 هزار و 147 مورد رساند که این کشور را از لحاظ شمار مبتلایان در جایگاهی بالاتر از کشور چین قرار داد. شمار کل جان باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در روسیه نیز به 794 تن رسیده است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 414

به "روسیه در تعداد مبتلایان از چین پیشی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه در تعداد مبتلایان از چین پیشی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید