تور روسیه ارزان: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: سوخت زمستانی مصارف صنعتی و مسکونی تامین می گردد

به گزارش مجله چایی، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزرای نفت و نیرو قول دادند کوشش خواهند کرد تا سوخت زمستانی مصارف صنعتی و مسکونی تامین گردد.

تور روسیه ارزان: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: سوخت زمستانی مصارف صنعتی و مسکونی تامین می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مالک شریعتی توضیح داد: وزارتخانه های نفت و نیرو در راستای تامین سوخت زمستانی باید اهتمام جدی داشته باشند تا در پیک زمستانی دچار مشکل نشویم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در ادامه به نشست های اخیر اعضای کمیسیون انرژی مجلس با وزرای نفت و نیرو اشاره نمود و اضافه نمود: از درخواست های اصلی کمیسیون، تامین سوخت زمستانی بود تا مسئله ای برای روز های پیشرو و سال آینده نداشته باشیم.

وی توضیح داد: آقایان اوجی و محرابیان وزرای نفت و نیرو در این نشست ها قول دادند، تمام کوشش خود را می نمایند تا در مصارف صنعتی و خانگی با کمبود سوخت روبرو نشویم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در ادامه گفت: در مورد فراوری سوخت مسائلی داریم که باید با طرح های توسعه ای این مسائل را حل کنیم، بعلاوه صرفه جویی مصرف انرژی باید در کشور به وسیله مصرف نمایندگان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، آقای شریعتی با بیان اینکه در کشوری هستیم که بیشترین ذخایر نفتی جهان را داراست، توضیح داد: در بخش عرضه و تقاضا کشور باید مسیری را طی کند که در پیک زمستان دچار مشکل نباشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1366

به "تور روسیه ارزان: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: سوخت زمستانی مصارف صنعتی و مسکونی تامین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: سوخت زمستانی مصارف صنعتی و مسکونی تامین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید