شرکت های دانش بنیان و افرادی که در قطع زنجیره کرونا یاری نمایند، مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش مجله چایی، مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با بیان به اینکه همه باید در قطع چرخه ویروس کرونا کوشش نمایند، اضافه نمود: ما در این مجموعه از شرکت های دانش بنیان و افرادی که می توانند در قسمت قطع چرخه انتقال ویروس کرونا کار نمایند، حمایت می کنیم.

شرکت های دانش بنیان و افرادی که در قطع زنجیره کرونا یاری نمایند، مورد حمایت قرار می گیرند

علی خطیبی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به رسالت مجموعه تحقیق و توسعه دانشمند، اظهار کرد: رسالت ما در این مجموعه خصوصاً در بحران ویروس کرونا این است که از شرکت های دانش بنیان، ایده های خلاقانه و نوآورانه که یاری می نماید از این شرایط سخت عبور کنیم، حمایت می کنیم.

مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با بیان به اینکه همه باید در قطع چرخه ویروس کرونا کوشش نمایند، اضافه نمود: ما در این مجموعه از شرکت های دانش بنیان و افرادی که می توانند در قسمت قطع چرخه انتقال ویروس کرونا کار نمایند، حمایت می کنیم.

وی با تاکید با اینکه موسسه تحقیق و توسعه دانشمند از ایده های برتر حمایت می نماید، گفت: ایده هایی خلاقانه که به جامعه ما یاری کند که علاوه بر فناوری، سیاستگذاری های درست در شرایط کرونا که بتوانیم طبعات مالی و اجتماعی ویروس کرونا را کاهش دهیم، مشمول حمایت ما خواهد بود.

مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با اشاره به حمایت این موسسه تا فراوری محصول طراحی شده و ایده های خلاقانه، توضیح داد:شرکت ها، مجامع علمی و دانشگاهی، اساتید محترم دانشگاه ها، دانشجویان محترم تحصیلی تکمیلی و عموم افرادی که صاحب ایده و فناوری نوآورانه هستند، ما میتوانیم از این افراد در زمینه فراوری محصول و بعد حمایت از محصول ساخته و طراحی شده حمایت می کنیم.

وی با بیان به دعوت از آحاد مردم به چالش حل مسئله ویروس کرونا، اظهار کرد: موسسه تحقیق و توسعه از شرکت های دانش بنیان، مجموعه های تحقیقاتی، پارک های علم و فناوری، اساتید دانشگاه ها، هسته های پژوهشی دعوت می کنیم تا به چالش حل مسئله ویروس کرونا بپیوندند و با ارائه ایده ها و طرح های خلاقانه خود در سایت www.candoportal.com بارگزاری نمایند تا بتوانیم قدمی در راستای حذف این ویروس در کشور و خارج از کشور برداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 385

به "شرکت های دانش بنیان و افرادی که در قطع زنجیره کرونا یاری نمایند، مورد حمایت قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان و افرادی که در قطع زنجیره کرونا یاری نمایند، مورد حمایت قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید