قلع وقمع 36 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان قزوین

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران/قزوین مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی یک ماه گذشته 36 مورد حکم قطعی قلع وقمع بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین اجراشده است.

قلع وقمع 36 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان قزوین

پرویز عبدی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از قلع وقمع 36 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان قزوین خبر داد و اظهار کرد: این بناها شامل؛ دیوارکشی، بنا و ساخت وساز غیرمجاز است که طی یک ماه اخیر با حضور نماینده دادستان و استانداری، نیروی انتظامی و فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و امور اراضی شهرستان قزوین اجراشده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور اراضی استان قزوین، وی شرح داد: این احکام در روستاهای؛ زرشک، رزجرد، رشتقون، میانبر، آشنستان، مرزعه میانچال، حوالی امام زاده اباذر، مزرعه میانچال، شفیع آباد، نیاق، الولک، نجف آباد و پرسه (بلوک پرمخاطره) تخریب شده که با اجرای آن بیش از 15 هکتار از اراضی اعاده به وضع سابق برگشت داده شد.

به گفته مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به منظور حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، زارعی و باغی به عنوان منابع ملی و حیاتی در تأمین امنیت غذایی، و همچنین در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها این احکام اجراشده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شهروندان خواست: جهت حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی با شماره تلفن 131 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 13

به "قلع وقمع 36 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان قزوین" امتیاز دهید

1 کاربر به "قلع وقمع 36 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان قزوین" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلع وقمع 36 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید