نمایشگاه آثار برگزیده کاریکاتور کارا در ایوان انتظار شروع به کار کرد

به گزارش مجله چایی، 108 اثر برگزیده نمایشگاه کاریکاتور کارا از روز سه شنبه 21 اردیبهشت به مدت دو هفته در ایوان انتظار میدان ولیعصر در معرض دید عموم قرار می گیرد.

نمایشگاه آثار برگزیده کاریکاتور کارا در ایوان انتظار شروع به کار کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جشنواره کارا با موضوعاتی همچون اشتغال زنان، توسعه اشتغال روستایی، مشاغل نوین (استارت آپ ها)، توانمندسازی، بیمه بیکاری، مشاغل آسیب دیده و متاثر از کرونا و توسعه تعاونی ها برگزار گردید.

در مجموع 196 اثر به دبیرخانه اولین مسابقه ملی کاریکاتور کارآفرینی کارا رسید و ثبت شد که از این آمار، 62 شرکت کننده مَرد، و 46 شرکت کننده زن بودندکه استان های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، البرز و خراسان رضوی آمار بیش ترین تعداد هنرمند شرکت کننده در این رویداد را به ثبت رساندند.

از میان هنرمندان شرکت کننده، آثار 42 هنرمند، با مجموع 65 کاریکاتور به بخش نمایشگاه و انتشار در کتاب مسابقه راه یافتند و از این میان، 12 اثر از یازده هنرمند کاریکاتوریست به بخش نیمه نهایی راه پیدا کرد که از بین این آثار، یک اثر به عنوان برنده جایزه ویژه و 3 اثر، حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در کنار آثار راه یافته به مرحله دوم، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز، 40 کاریکاتور خارج از بخش مسابقه از بعضی کاریکاتوریست های فعال ایرانی خریداری نموده که همگی در کتابی منتشر شد.

اختتامیه نخستین دوره مسابقه ملی کاریکاتور کارا روز چهارشنبه 29 بهمن ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی کوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.

دبیری نخستین جشنواره ملی کاریکاتور کارا بر عهده هادی حیدری بود و احمد عربانی، جواد علیزاده و علی درخشی اعضای هیات داوران این جشنواره بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1125

به "نمایشگاه آثار برگزیده کاریکاتور کارا در ایوان انتظار شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه آثار برگزیده کاریکاتور کارا در ایوان انتظار شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید