واریز وام یک میلیون تومانی تا 24 ساعت آینده

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران، آنطور که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته اظهار داشت وام یک میلیون تومانی کرونا از ظهر امروز به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

واریز وام یک میلیون تومانی تا 24 ساعت آینده

محمد شریعتمداری روز گذشته در توئیتر خود نوشت: ظهر امروز لیست حدود 17 میلیون سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه ارسال شد تا با اقدام بانک مرکزی از ظهر فردا به حساب مردم عزیز واریز گردد.

بانک مرکزی نیز اطلاعیه ای منتشر که براساس آن چنانچه لیست مذکور تا ظهر چهارشنبه به بانک مرکزی ارسال گردد، این بانک با هماهنگی بانک های عامل طی حداقل 24 ساعت نسبت به واریز تسهیلات اقدام می نماید.

بنابراین طبق گفته وزیر کار واریزی ها از ظهر امروز شروع می گردد و طبق اطلاعیه بانک مرکزی با ارسال لیست از سوی سازمان هدفمندسازی، وام یک میلیون تومانی تا 24 ساعت آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

کسانی که پیامک درخواست وام خود را تا ساعت 24 روز یکشنبه 31 فروردین ماه ارسال نموده اند، تا 24 ساعت آینده وام یک میلیون تومانی را دریافت می نمایند و برای کسانی که پس از آن کد ملی خود را ارسال می نمایند، از روز دهم اردیبهشت ماه واریز خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 416

به "واریز وام یک میلیون تومانی تا 24 ساعت آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز وام یک میلیون تومانی تا 24 ساعت آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید