واکنش به حذف نام حسن یزدانی از جمع بهترین ها

به گزارش مجله چایی، اعلام نامزد های برترین های ورزش ایران از سوی صدا و سیما و فدراسیون کشتی واکنش های متفاوتی را به همراه داشته است. حذف نام حسن یزدانی ژنرال هشت ستاره کشتی ایران از مهمترین اتفاقات این فهرست ها بود. غیبت یزدانی در جمع نامزد های برترین ورزش ایران در حالی است که وی سال گذشته عنوان برترین شادی قرن ایران را به نام خود ثبت کرد.

واکنش به حذف نام حسن یزدانی از جمع بهترین ها

بعلاوه یزدانی در سال 1401 با کسب مدال نقره مسابقات دنیا 2022 بلگراد پیروز شد از رکورد 60 ساله دنیا پهلوان تختی عبور کند و به پرافتخارترین کشتی گیر ایران از لحاظ تعداد مدال تبدیل گردد.

سیدمراد محمدی دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن و طلای قهرماانی دنیا در مورد فهرست بهترین های ورزش ایران گفت: نباید به حاشیه ها دامن بزنیم. فدراسیون و صدا و سیما برای انتشار این فهرست دلایل خاص خود را داشتند و می توانند جوابگوی این کار باشند. دامن زدن به حاشیه، قهرمان ما را در برابر فدراسیون قرار می دهد و این برای مدال آوران کشتی ایران خوب نیست. کشتی ما باید به دور از حاشیه به کار خود ادامه دهد و برای مسابقات دنیای و المپیک برنامه ریزی کند.

پیشکسوت کشتی ایران ادامه داد: حسن یزدانی برند کشتی ایران است و در دنیا کشتی ما را به نام این پهلوان می شناسند. شاید انتظار همه این بود که نام وی در فهرست نظرسنجی دیده گردد، اما فدراسیون با دلایل خاص خود تصمیم به انتشار اسامی نموده است؛ بهتر است که وارد حاشیه نشویم.

منبع: فرارو
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1669

به "واکنش به حذف نام حسن یزدانی از جمع بهترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش به حذف نام حسن یزدانی از جمع بهترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید