وزیر آموزش و پرورش:شاد روزانه 7 میلیون کاربر دارد، 500 هزار معلم در سامانه مشغول به کار هستند

به گزارش مجله چایی، محسن حاجی میرزایی با اشاره به اشتغال حدود 112 هزار مدیر و 500 هزار معلم در شبکه شاد گفت: سامانه شاد در حال حاضر روزانه حدود 7 میلیون کاربر فعال دارد.

وزیر آموزش و پرورش:شاد روزانه 7 میلیون کاربر دارد، 500 هزار معلم در سامانه مشغول به کار هستند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات رفتن به کانادا برای تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی در استودیو گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما گفت: کرونا در سراسر جهان حدود 1/5 میلیارد دانش آموز را از رفتن به مدرسه محروم کرد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در بدو شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، صدا و سیما همکاری های خوب و مؤثری با وزارت آموزش و پرورش به عمل آورد بگونه ای که وقفه آموزشی پیش آمده بلافاصله با برنامه های آموزشی جبران شد.

او ادامه داد: درگام دوم اقدامات آموزشی از معلمان خواسته شد تا بصورت خودجوش و خلاقانه، هر اقدامی که می توانند برای جبران آسیب های آموزشی ناشی از کرونا، انجام دهند، اما تمام اقدامات آموزشی تا این لحظه با کاستی هایی همراه بود، زیرا فضای آموزش به وسیله رسانه هم، ترکیبی یک سویه داشت.

حاجی میرزایی گفت: نظام آموزش و پرورش نیازمند تدوین و طراحی سامانه ای بود که در آن، فضای کلاس های واقعی یعنی همان کلاس، همان معلم و مدیر و مدرسه در فضای مجازی راه اندازی گردد این تصمیم و رویداد در شرایطی باید گرفته می شد که تا پیش از تعطیلی کرونایی حدود 75 درصد محتوای کتاب های درسی تدریس شده بود البته این میزان در کلاس های دوره دوازدهم بیشتر بوده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با راه اندازی سامانه (شاد) ابتدا به مرور و آنالیز مطالب از پیش تدریس شده پرداخته می گردد و سپس باقی محتوای کتب درسی به دانش آموزان انتقال خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تا این لحظه حدود 112 هزار مدیر و 500 هزار معلم در سامانه مشغول به کار هستند.

او ادامه داد: سامانه شاد در حال حاضر روزانه حدود 7 میلیون کاربر فعال دارد که در طول روز به طرح و برطرف مسائل آموزشی مشغول هستند.

در سامانه شاد تا به امروز حدود یک میلیون و 700 هزار کلاس درسی تشکیل شده و طبق آمار به ثبت رسیده تا امروز حدود 96 میلیون فایل آموزشی در این سامانه دست به دست شده است.

لازم به ذکر است پیغام هایی که در این سامانه میان معلم و دانش آموز رد و بدل می گردد کاملاً امن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 405

به "وزیر آموزش و پرورش:شاد روزانه 7 میلیون کاربر دارد، 500 هزار معلم در سامانه مشغول به کار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر آموزش و پرورش:شاد روزانه 7 میلیون کاربر دارد، 500 هزار معلم در سامانه مشغول به کار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید