وزیر کار: صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت شروع شد

به گزارش مجله چایی، تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت یا یارانه بدون احتیاج به مراجعه به بانک اطلاع داد.

وزیر کار: صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت شروع شد

محمد شریعتمداری، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: به ابتکار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برای نخستین بار تامین اقتصادی خرد مبتنی بر زنجیره فراوری به وسیله صدور کارت اعتباری خرید با هدف افزایش قدرت خرید مردم و با توثیق سهام عدالت یا یارانه، بدون احتیاج به مراجعه به بانک شروع شد

بر این اساس یک کارت اعتباری در اختیار مردم قرار می گیرد که تمام مراحل آن بدون احتیاج به مراجعه به بانک به صورت الکترونیکی انجام می گردد. این کارت برای سهام عدالت یک میلیونی اعتبار 14 میلیون تومانی دارد و سهامداران 500 هزار تومانی می توانند از اعتبار هفت میلیون تومانی بهره مند شوند.

روز گذشته حسن روحانی رئیس جمهوری نیز در این باره گفت: این یک اقدام رفاهی برای مردم و یاری به فراوری است. ما هزینه های فراوری را هم با این اقدام کم می کنیم بنابراین این اقدام برای مردم شرح داده گردد. پشتوانه این کارت، اعتباری خواهد بود. البته مورادی مثل یارانه و اوراق دیگر هم می تواند پشتوانه باشد اما یکی از پشتوانه ها که بیش از 40 میلیون نفر به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند، سهام عدالت است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1032

به "وزیر کار: صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کار: صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید