خاتمه کار بانک سرمایه با کسب عنوان ششمی، انتقام چین تایپه از سرمایه داران

به گزارش مجله چایی، تیم والیبال بانوان بانک سرمایه با قبول شکست برابر تیم چین تایپه و کسب عنوان ششمی از جام باشگاه های آسیا خداحافظی کرد.

خاتمه کار بانک سرمایه با کسب عنوان ششمی، انتقام چین تایپه از سرمایه داران

با تورهای زمستانی چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز از رقابت های والیبال بانوان جام باشگاه های آسیا امروز(چهارشنبه) تیم بانوان بانک سرمایه برای کسب صندلی پنچمی به مصاف تایوان پاور چین تایپه رفت.

در این دیدا شاگردان شعبانیان در ست نخست با نتیجه (25 بر 20) شکست خوردند. ست دوم با نتیجه (25 بر 18) به سود تیم ایران به سرانجام رسید اما درست سوم سرمایه داران با امتیاز( 25 بر 20) مغلوب چین تایپه شد. ست چهارم این ملاقات نیز با نتیجه (25 بر12) به سود چین تایپه به سرانجام رسید و به این ترتیب تیم سرمایه با نتیجه سه بر یک مغلوب نماینده چین تایپه شد.

با توجه به نتیجه به دست آمده تیم بانک سرمایه با کسب عنوان ششم و یک پله نزول نسبت به دوره قبل از جام باشگاه های آسیا خداحافظی کرد.

تیم بانک سرمایه در حالی برابر تیم تایوان پاور از چین تایپه شکست را پذیرفت که در مرحله مقدماتی این رقابت ها با نتیجه سه بر یک از سد این تیم گذشته بود اما دربازی امروز چین تایپه شکست خود را با همان نتیجه جبران و عنوان پنجم جام باشگاه های آسیا را از آن خود کرد.

نماینده ایران در دوره قبل جام باشگاه های آسیا عنوان پنجم را به دست آورده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 150

به "خاتمه کار بانک سرمایه با کسب عنوان ششمی، انتقام چین تایپه از سرمایه داران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار بانک سرمایه با کسب عنوان ششمی، انتقام چین تایپه از سرمایه داران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید