چرا دولت ترامپ ترکیه را تحریم نمی کند؟

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران، پایگاه دیلی بیست اعلام نمود که به نسخه 7 صفحه ای دست یافته است که نشان می دهد دولت کنونی آمریکا دلایلی را برای عدم اجرایی کردن مصوبه کنگره این کشور در مورد تحریم ترکیه و هالک بانک ارائه نموده است.

چرا دولت ترامپ ترکیه را تحریم نمی کند؟

بهترین تجربه سفر را با تور تفریحی ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویاییو بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیکر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

در گزارش این وبگاه در این خصوص آمده است: تحریم علیه ترکیه به دلیل همکاری نظامی با روسیه، صرفاً به نزدیک تر شدن آنکارا و مسکو منتهی می گردد. تحریم های مذکور به معنی خاتمه دادن به تجارت در حوزه دفاعی میان واشنگتن و آنکارا نیز است.

گزارش این وبگاه در این خصوص می افزاید: یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا در این خصوص گفته است که دولت آمریکا در این زمینه می خواهد رابطه میان اعضای ناتو را نیز حفظ کند.

گزارش مذکور در ادامه می افزاید: تحریم های مذکور باعث اتکای ترکیه به روسیه شده و یا باعث می گردد دیگر دشمنان آمریکا تسلیحات ترکیه را تأمین نمایند. تحریم ها علیه بانک هالک هم غیرضروری است، چرا که وزارت خزانه داری همین حالا هم از اختیار تحریم این بانک در صورت لزوم برخوردار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 129

به "چرا دولت ترامپ ترکیه را تحریم نمی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا دولت ترامپ ترکیه را تحریم نمی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید