کارشناس غربی: خشونت در جامعه آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ افزایش پیدا نموده است

به گزارش مجله چایی، یک کارشناس فرانسوی تأکید کرد که خشونت تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ در جامعه آمریکا کاملاً افزایش پیدا نموده است.

کارشناس غربی: خشونت در جامعه آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ افزایش پیدا نموده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برنگره وینوت از کارشناسان فرانسوی در مصاحبه با روزنامه اتریشی وینر سایتونگ، به شخصیت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پرداخته گفت: جملات او بسیار کوتاه و زبانش بسیار ساده است. واژگان ترامپ کم و ساختار جملاتش پر از اشتباه است. من به عنوان مترجم متوجه شدم که او افعال ساده ای مانند داشتن و بودن و شدن را با قیدهای زیادی به کار می برد. این یک دیدگاه بسیار شخصی است اما من فکر می کنم ترامپ با زبان و تمرکز مشکل دارد. من فکر می کنم که او همچنین مشکل یادگیری دارد.

وی اضافه نمود: ترامپ به گونه ای متفاوت از سیاستمداران قبل از خود سخن می گوید.

این کارشناس فرانسوی همچنین به عنوان یک مترجم از سخت بودن ترجمه سخنان ترامپ و منتقل کردن دیدگاهش سخن گفته توضیح داد: ترامپ معمولاً چیز تعیینی نمی گوید، پیغام هایش غالباً مبهم است.

این کارشناس فرانسوی در عین حال گفت که ترامپ به خوبی ارتباط برقرار می نماید. او می داند چگونه با مردم صحبت و آن ها را حامی خود کند. من فکر کنم که زبان ترامپ بیشتر تبلیغات است تا سیاست واقعی.

وی همچنین گفت که توئیتر به عنوان یک رسانه یک نعمت بزرگ برای ترامپ است. وی در دوران ریاست جمهوری خود موفقیت کمتری داشت اگر توئیتر نبود. وی در توئیت های خود افکار دو جانبه خود را نشان می دهد و جهانیی از خیر و شر را به تصویر می کشد.

وی این زبان ترامپ را خطرناک دانسته گفت: زبان او ساده است و از طرفی دیدگاه جهانی او است. به زعم وی جهان دو دسته خوب و بد است. این انتخاب ساده کلمات از افکار پیچیده جلوگیری می نماید. در این صورت جهانی ساده ای ایجاد می گردد. چگونه ما می توانیم ایده های متمایز را محقق کنیم وقتی جهان را به رنگ سیاه وسفید می بینیم؟ در جهانی ترامپ فقط کسانی هستند که حامی او هستند و بقیه دیگرانند. مخالفان او کنگره، دموکراتها، رسانه ها، و اگر دقیق تر نگاه کنیم سیاه پوستان و زنان هستند. افرادی که وی به عنوان اقشار ضعیف اجتماع می بیند برای دونالد ترامپ طرف اشتباه قضیه هستند.

وینوت ترامپ را یک آورنده صلح و دوستی ندانست و گفت: تعیین است که خشونت در آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ افزایش پیدا نموده است. به اعتقاد من حوادث خشونتبار و نژادپرستانه شارلوتزویل در آگوست سال 2017 نمادی از بروز خشونت در این کشور بود. ترامپ در آن موقع این وقایع خشونتبار را آشکارا رد نکرد و به جای آن گفت که نفرت و خشونت در همه جناح ها وجود دارد. وی با چنین کلماتی از خشونت طلبان حمایت کرد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 9

به "کارشناس غربی: خشونت در جامعه آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ افزایش پیدا نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناس غربی: خشونت در جامعه آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ افزایش پیدا نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید