کتاب از آزادی تا هرج و مرج بررسی می شود

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران ، به تازگی کتاب از آزادی تا هرج و مرج که گزیده ای ازداستان های کوتاه طنز اسلاومیرمروژک است با انتخاب و ترجمه داریوش مودبیان به همت نشر گویا انتشار یافته است.

کتاب از آزادی تا هرج و مرج بررسی می شود

اسلاومیر مروژک کاریکاتوریست، داستان نویس، طنزپرداز و نمایش نامه نویس لهستانی؛ تابناک ترین چهره تئاتر معاصر لهستان و یکی از نامدارترین طنزآوران امروز داستان نویسی و جهان نمایش است.

همچنین پرآوازه ترین نمایشنامه نویس لهستانی در قرن بیستم که بیشتر نوشته هایش در سراسر جهان به زبان های گوناگون ترجمه شده و به نمایش درآمده است. مروژک که کار ادبی خود را با داستان نویسی آغاز کرده بود، تا خاتمه عمر چند رمان و مجموعه داستان کوتاه و نیمه بلند از خود را به چاپ رساند: فیل، قلمدان، موش در کمد، کوچولو و... کتاب حاضر گزیده ای از داستان های کوتاه طنز از این نویسنده است.

نشست هفتگی شهرکتاب در روز سه شنبه هجدهم شهریور ساعت 15 به نقد و بررسی کتاب از آزادی تا هرج و مرج اختصاص دارد که با حضور داریوش مودبیان و اسدالله امرایی به صورت مجازی در مرکز فرهنگی شهرکتاب برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند این نشست را از اینستاگرام این مرکز به نشانی Instagram/bookcityculturalcenter به طور مستقیم پیگیری کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 644

به "کتاب از آزادی تا هرج و مرج بررسی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب از آزادی تا هرج و مرج بررسی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید